Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

O: Secret of Mana 2 (SNES)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja caitrin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

caitrin

New Member
Kyllä tämä taidettiin Suomessakin (tai ainakin Euroopassa) julkaista aikoinaan... eli jos joltakulta sattuu Secret of Mana 2 PAL-versio löytymään, täällä sille mahd. ostaja :)

Hintapyyntö tänne tai e-maililla niin neuvotellaan..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan caitrin
Kyllä tämä taidettiin Suomessakin (tai ainakin Euroopassa) julkaista aikoinaan... eli jos joltakulta sattuu Secret of Mana 2 PAL-versio löytymään, täällä sille mahd. ostaja :)

Eikös PAL-versiona ollut Secret of Mana SNESsille. Muistelen ainakin, että minulla on PAL-versio pelistä(tosin en ole sitä myymässä).

Ja PSX:lle tuli sitten Secret of Mana 2(tuliko tämä eurooppaan edes). Mikä tosin oli aivan erilainen kuin tuo Snessin peli.

Vai pätkiikö muistini jälleen ?

Secret of Mana Julkaistiin kyllä Euroopassa, mutta kakkososaa ei. Japaninkieliset nimet ovat Seiken Densetsu 2 ja 3. Ensimmäinen osa Seiken Densetsuista tuli Game Boylle, joka väännetään nyt uudestaan GBA:lle (painotan sanaa UUDESTAAN).
PlayStationille tuli Legend of Mana, joka on eri peli, vaikka samaa sarjaa. Julkaistiin muistaakseni Euroopassa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan caitrin

Kannattaa tarkkailla huuto.nettiä, siellä oli pari vikkoa sitten yks. Omat huutoni hyytyivät 50 euron kieppeille, hintavaraus oli 100 euroa :D

Hmm, vähän ristiriitaista infoa.. pelkkä SoM minulta kyllä löytyy. Well, jatketaan huutonetin seurailua josko sieltä se kakkososa pölähtäisi edes jonkinlaisena versiona :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Secret of Mana Julkaistiin kyllä Euroopassa, mutta kakkososaa ei. Japaninkieliset nimet ovat Seiken Densetsu 2 ja 3. Ensimmäinen osa Seiken Densetsuista tuli Game Boylle, joka väännetään nyt uudestaan GBA:lle (painotan sanaa UUDESTAAN).
PlayStationille tuli Legend of Mana, joka on eri peli, vaikka samaa sarjaa. Julkaistiin muistaakseni Euroopassa
Jep, kutakuinkin noin. Paitsi että Legend of Manaa ei ole julkaistu Euroopassa.

Secret of Mana 2 -nimistä peliä ei tietääkseni ole koskaan julkaistu. Jos Seiken Densetsu 3 olisi julkaistu täällä lännessä niin sen nimi todennäköisesti olisi ollut Secret of Mana 2.

Tässä vielä kaikki tuon sarjan pelit:

Seiken Densetsu (Final Fantasy Adventure/ Mystic Quest) GB
Seiken Densetsu II (Secret of Mana) SNES
Seiken Densetsu III SNES
Seiken Densetsu IV (Legend of Mana) PSX

Ja GBA:lle on tulossa Shinyaku Seiken Densetsu (remake GB:n Seiken Densetsusta).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tardini
Jep, kutakuinkin noin. Paitsi että Legend of Manaa ei ole julkaistu Euroopassa.

Mun mielestä olen tuon pelin aikoinaan nähnyt kaupoissa ja lehdistä lukenut arvosteluja... eli mun mielestä Legend of Mana ilmestui Euroopassa PSX:lle. Vuosi oli 2000 tai 2001, korjatkaa jos on korjattavaa.

SNES:n SoM on tuttu ja on tullut pelattua pari kertaa läpi ja suunnittelin tuonkin pelin ostoa, mutta arvostelujen jälkeen peli ei enää innostanut niin paljoa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
Mun mielestä olen tuon pelin aikoinaan nähnyt kaupoissa ja lehdistä lukenut arvosteluja... eli mun mielestä Legend of Mana ilmestui Euroopassa PSX:lle. Vuosi oli 2000 tai 2001, korjatkaa jos on korjattavaa.

Ei ole ilmestynyt.

Mihinköhän mä sitten sotken tuon pelin... joku Mana peli se oli ja muistaakseni jotain sukua Secret of Mana pelille. Dosessa näin pelin ja näytin sitä vielä kaverillekin (jonka luona aikoinaan pelattiin kolminpelinä SoM:ää). Tuossa pelissä taas ei tainnut olla kuin yksinpelimahdollisuus, joista arvosteluissakin otettiin huomioon.

Arvosteltiin ainakin Super Power vai oliko Peliasema- lehdessä jos oikein muistan. Pelin kansi oli vihreä (siinä oli joku iso puu ja siinä luki kullan tai keltaisen värillä pelin nimi). Johonkin peliin mä tuon sotken, jäi vaan hämäämään eli jos joku sai jotain tolkkua tuosta niin pelin nimi kiitos:) (?).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan miku200
Olisikohan kyseessä ollut Secret of Evermore?

No perkele, sehän se:). Kiitos, nyt se ei kummittele mun mielessä koko uutta vuotta!

Sori kun sotkin asiaa, muisti palveli taas hienosti. Secret of Evermorea tarkoitin- tai siis siltä ainakin tuntuu... varma en enää uskalla olla :).

Edit: ei mutta nyt kun netistä tutkin, niin en ainakaan kansikuvaa löytänyt. Edit2. kiitos, Knight.. nyt mun muisti on varmasti sitten sekoittanut tuohon Manan-kanteen. Ehkä sitten tarkoitin tuota Evermorea heh.. ehkä mä jätän tän asian muille.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Tuo kansi mistä puhuit on Secret of Manasta. Secet of Evermoressa (aika kädestä) on sitten vain se yksinpelimahdollisuus. Evermoressa oli yksi heppu ja koira, kun taas SoMissa oli kolme jäbää.

Ylös Bottom