Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

O/V NHL Rivals

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pepe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
P

pepe

Guest
Annan:

Buffy the Vampire Slayerin,
Hitman 2 ja
Välirahaa (15e)

hyväkuntoisesta NHL Rivalsista. Jos tulee monta tarjousta niin sit tinkimään...

Viimeksi muokannut moderaattori:
En haluaisi sanoa tätä, mutta jonkun se on sanottava: Älä nostele tätä aihetta turhaan viisi kertaa päivässä. Kyllä se täältä löytyy, vaikka tippuisi listalla alemmas. Nosta ennemmin joka toinen päivä kuin kolme kertaa päivässä.

Ihme peelo tämä kaveri muutenkin. Oli jo "ostanut" pelin minulta ja olin sen hänelle varannut, pakannut ja viittä vaille vienyt postiinkin. Sitten jätkä yllättäen päättää (mitään ilmoittamatta), että sai paremman tarjouksen muualta. Tämä käy ilmi vasta, kun itse ryhdyn kyselemään rahojeni perään.

Loistava esimerkki siitä, miksi koskaan ei lähetetä mitään ennen kuin rahat ovat tilillä.

EDIT: Ja sen kun paranee... mode-sensuuri

Tyyppi yrittää vääntää samaa vaihtokauppaa samoilla peleillä Huuto.netissä.

Ensinnäkin en ollut maksanut pelistä vielä senttiäkään saati sitten ostanut sitä. Sain reippaasti paremman tarjouksen ja normaalisti ihmiset ottavat halvemman vaihtoehdon. Minulle kuumottelit tänään missä rahasi ovat, ne eivät ole sinun rahojasi ennen kuin peli on minulla. Ja tosta huutonetistä: Mitä sitten? Mulla on siinä hintavaraus. Idiootti.

PS. Ei näköjään ole sulla eka kerta:

http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?s=&threadid=11871

soralapio: Vaikka et tahallasi tarkoittanut, niin eipäs laitella niitä huuto.net-linkkejä.

pepe: Alappas opettelemaan hyvän kaupankäynnin etiikoita, tai ei tarvitse täällä mitään enää kaupata. Mikäli saat "paremman" tarjouksen jostakin, on hyvän tavan (ja etiikan) mukaista, että informoit sitä jolta sait ensimmäisen tarjouksen. Ja vielä, jos sulla on huuto.netissä jotain myynnissä, älä kauppaa niitä täällä samaan aikaan.

Olkoon tämä opiksi kaikille.

Huuto.netin kohteessa on hintavaraus, eli siitä ei oo mitään haittaa, onko se siellä vai ei. Ja pahoittelen tätä juttua, ei toistu enää.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pepe
Ensinnäkin en ollut maksanut pelistä vielä senttiäkään saati sitten ostanut sitä.

Siinä vaiheessa kun kaupat on sovittu, ne on sovittu. Jos peli on varattu sinulle, minä en sitä enää ala muille myymään vaikka saisin paremmankin tarjouksen. Se on sitä kaupankäynnin moraalia. Yleensä odotetaan tämän menevän molempiin suuntiin.

Siinä vaiheessa kun annat osoitetietosi ja sanot pistäväsi X määrän euroja tililleni, kaupat on tehty. Jos siinä vaiheessa lähdet ilmoittamatta sen perumaan, se on täysin perseestä ja hyvän kaupankäynnin sääntöjen vastaista.

Ja tosta huutonetistä: Mitä sitten? Mulla on siinä hintavaraus. Idiootti.

Jaa mitä siitä? Vaikka sitä, että Huuto.netin säännöt nimenomaan kieltävät kaupittelemasta tavaroitasi samaan aikaan kahdessa paikassa. Ei kannata välttämättä tuolla tietämyksellä ja osaamisen määrällä muutenkaan ketään muita idiootiksi lähteä nimittelemään.

Minun puolestani asia on loppuunkäsitelty, tympeää toimintaa.

EDIT: Tarinalla on onnellinen loppu. Sain pelistäni toista kautta vielä enemmän rahaa.

Ylös Bottom