Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Odottakaamme Marioa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tilt
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

tilt

New Member
GameCube tarvitsee Marion pian.
Monet odottivat Sonic Adventure2:n olevan GameCuben oma Oddworldin hakkaaja, mutta näin ei näytä kuitenkaan olevan.
Itse asiassa Sonic ei näytä olevan lainkaan iskukykyinen.

http://cube.ign.com/

Itse en ole insider, mutta tsekkasin tuloksen arvostelukoosteista.
6.9. Marion puutteessa odotin Sonicin hoitelevan homman kunnialla kotiin, mutta mitä vielä. Kun Sonis pelien ilmoitettiin alkavan ilmestymään Nintendon konsoleille, alkoi Sonic vihani muuttua pieneksi myönteisyydeksi. Nyt tämä aina niin rasittava karvapallo tekeekin sitten tämän. GameCube tarvitsee pian tasohyppelyhitin. third-party-tasohyppelyt eivät kelpaa.

Mario! Missä viivyt!

Mario Sunshinehan ilmestyy täällä Euroopassa vielä tänä vuonna, vuoden loppupuolella. Odotuksen tuskaa voi ja pitää lievittää Super Mario Advance 2:lla.

Sonicissahan ei (kuulemma) ole mitään muuta vikaa kuin surkeat kamerakulmat, joten jos niiden kanssa pystyy elämään niin eiköhän Sonicia pelaa ihan mielellään.

Minulle Sonic 2 tulee varmasti olemaan mieluinen kokemus, sillä originaalin Sonic Adventuren kanssa ainakaan minulla ei ollut mitään ongelmia kamerakulmien takia.

Mutta Mario Sunshine on varmasti todella kova sana. Kun Cube saadaan Eurooppaan, niin pian sen jälkeenhän saamme tietää Mario Sunshinen sisällön E3-messuilla esillä olevast pelattavasta versiosta.

- Esa

Saa nyt nähdä millanen peli siitä tulee... Toivottavasti se ankan näkönen masiina Marion selässä ei oo mikään Luigi's Mansionin imuria vastaava laite joka roikkuu siinä koko ajan...:mad: No katsotaan nyt, katsotaan nyt...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor
Saa nyt nähdä millanen peli siitä tulee... Toivottavasti se ankan näkönen masiina Marion selässä ei oo mikään Luigi's Mansionin imuria vastaava laite joka roikkuu siinä koko ajan...:mad: No katsotaan nyt, katsotaan nyt...

Siis miksi ihmeessä se ei sinun mielestäsi saisi olla vastaava laite??

- Esa

Minusta Mario on vain parhainmillaan ilman mitään "ylimääräistä". Pyssyä tai imuria. Tottakai jotain vempainta voi käyttää välillä.. Mutta Mario istutettuna johonkin vempaineen, kun kuin Mario, joka rullaa kentät läpi rullatuolissa. Ehkäpä olen vanhanaikainen ja palaan takaisin Donkey Kongin tai Mario64n pariin.

Ylös Bottom