Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Official PlayStation 2 Magazinen demot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tetsuken-jin1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tetsuken-jin1

New Member
Ajattelin pistää tällaisen aiheen, että mitä demoja aina uusin kyseisen lehden numero sisältää. Aina lehdessä sen muovin päällä ei lue kaikkia demoja, mitkä ovat CD:llä.

Niin, ja sitten onko kenelläkään lehden lukijalla ollut viime kuun numeron mukana tulleen Fahrenheitin demon kanssa sellaista ongelmaa, että heti kun pääsee pelaamaan, niin demo loppuu? Sitä ennen tulee se viiden minuutin alkuvideo.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Official PlayStation 2 Magazinen demot

jussi28 sanoi:
Tuo tuossa linkissä on amerikkalainen demo, ei ole sama asia kuin Official PlayStation 2 Magazine UK. Minulla kyllä on jo tuo uusin, sisältää pelattavan demon seuraavista peleistä:

Pro Evolution Soccer 5
Soul Calibur III
Need for Speed: Most Wanted
Darkwatch
Brothers in Arms: Earned in Blood
WRC Rally Evolved
Delta Force: Black Hawk Down
Rainbow Six: Lockdown
Wallace & Gromit: Curse of Were-Rabbit
NHL 06
Beat Down: Fists of Vengeace

Janne-94 sanoi:
Tuo tuossa linkissä on amerikkalainen demo, ei ole sama asia kuin Official PlayStation 2 Magazine UK. Minulla kyllä on jo tuo uusin, sisältää pelattavan demon seuraavista peleistä:

Minun mielestä tuo on ainakin ennen pitänyt paikkaansa.
Ja huomaa että tuo on Joulukuun demolevy joka ei varmaankaan ole vielä ilmestynytkään.

jussi28 sanoi:
Minun mielestä tuo on ainakin ennen pitänyt paikkaansa.
Ja huomaa että tuo on Joulukuun demolevy joka ei varmaankaan ole vielä ilmestynytkään.
US siinä lukee, mutta huomasin siitä uusimmasta lehdestä, mitä olisi seuraavassa numerossa, niin siinä oli ainakin se King Kong ja Ratchet: Gladiator, mitkä lukivat tuossakin listassa. Pitää katsoa.

Ylös Bottom