Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ohjainongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Primeteus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Primeteus

New Member
On tapahtunut niinkin jännä juttu että lemmikki sikani söi langallisen xbox360:n ohjaimen pään eli juuri se pää jossa on se usb. sitten huomasin että sen hajonneen pään pystyy ottamaan irti. nyt se näyttää ihan joltain vangalta ps/2 päältä jotka ennen meni tietokoneeseen kiinni. olen tässä vähän aikaa jo etsinyt ympäri nettiä mistä saisi ostettua näitä päitä mutta ei tunnu löytyvän. tarvitsisin vähän apua etsinnöissä?

Vastaus: Ohjain ongelma

olen nähnyt usb --> ps/2 converttereja, mutta en toisinpäin. kai niitäkin jostain luulisi tosin saavan

ilmeisesti niitä kuitenkin on olemassa. eikun vain tutkimaan esim. verkkokauppaa

USB-PS2F_LR.jpg

ilmeisesti niitä kuitenkin on olemassa. eikun vain tutkimaan esim. verkkokauppaa[/IMG]

"Näyttää ihan ps2 liittimeltä" ei tarkoita, että se olisi ps2 liitin. ;)

Eipä tuossa tilanteessa voi käytännössä kuin ostaa uuden ohjaimen, koska tuskin mistään tuohon adapteria löydät.

Onkos noissa USB johdoissa eroja, jos vain jonkun vanhan USB piuhan katkaisee ja juottaa kiinni tuohon ohjaimen johtoon... :o

Hieman aloituskysymyksestä poikkeavaa kysyttävää minulla. Langallisten ja langattomien ohjaimien yhteiselosta;
Mikä on se "oikea" tapa vaihtaa ohjainportteja langallisen ja langattoman välillä? Langallinen kun on kovin kiintynyt omaan numeroonsa, minkä ikinä kone sille sattuu arpomaan. Kiva olisi jos joku päivitys toisi mukanaan PS3:n kaltaisen numeronvaihtosysteemin...

Toinen ihmetyksen aiheeni onkin hieman spesifimpi; Koitimme pelata Halo 3:n kampanjaa kolmella pelaajalla yhden koneen kanssa, vain huomataksemme että se ei onnistu. Vaan saimme kolmannella ohjaimella kirjauduttua jo sisään quest-accountilla, ja vaikka otimme sen pois pelaajalistalta niin silti peli alkoi valittamaan "disconnected controllerista" kun kirjauduimme sillä ulos, tai kun se sammui käyttämättömyyden takia.
Eipä tuo nyt mitään haittaa kun sen nyt tietää ettei kolmella ohjaimella tarvitse koittaa mennä kampanjaa, mutta olisi se kiva tietää miten tuollaiselta vältytään.

Ylös Bottom