Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

oma musa pelissä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kostaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

kostaja

New Member
Mitenkäs saan kuulumaan oman musan jonka olen "imuttanut" koneen sisään soimaan Rallisportissa, eli se löytyy play listasta.. mut ei se soita sitä vaik kuinka siirtelen!!?? onko tämä siis mahdollista.. ois hienoo jos lempimusa tykittäs ja kartanlukija heittelis nuotit päälle! :)

Poistat eka siintä vasemman puoleisesta playlististä ne alkuperäset biisit ja sit heität omat siihen. Muistaakseni rallisportti soittaa ne aina samassa järjestyksessä eli jos oot heittäny omat biisit sinne ihan vikaks niin joudut pelaamaan pari tuntii ennen ku omat musiikit alkaa soimaan...en kyl oo ihan varma tosta järjestyksestä.

nope..

no eipä tunnu auttavan.. eli toisella puolella (vasemmalla) lukee
xbox ja oikealla listassa rallisport... sama kumpaan laitan.. ilmeisesti toi oikea eli rallisport on se mitä se soittaa.. koska jos sen tyhjentää se ei soita ollenkaan!
Sitten laitoin mun ainokaisen biisin sinne yksin.. ei soita!?

Testaappas jollain toisella biisillä. Ja kait sä nyt tarkotat tolla sun "imuttamisella" että oot heittäny cdeeltä, etkä oo modannu xboxias ja heittäny kovalevylle mp3:sen ja ihmettelet miks ei toimi :D

Siis joo.. pistin cd myllyyn ja latasin biisin sisään.. jos valitsen muistista niin kyl soi ihan niinku pitää.. mut ei ralli-pelissä!?

Jep, sama ongelma oli mulla. Vaikka tyhjensin koko musalistan ja jätin vain oman biisin sinne, niin se ei siltikään soinut.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Allu
eikös se ole niin ettei Xboxilla voi kuunnella minkäänlaisia itsepoltettuja CDitä?
Voi lähes kaikkii cdrweitä, ja kait joitan harvoja cdrriäkin (?) noh tost kyl löytyy juttuu täält xboxfinin bbssästä ihan tarpeeks jos sua kiinnostaa...

Ylös Bottom