Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

One Piece Unlimited Adventure

Vastaus: One Piece Unlimited Adventure

tätä peliä olen odottanut ensimmäisistä näkemistäni videoista alkaen.

Toivotaan että on mahdollista pitää vaikka Japani äänenä ja enkku tekstit alle tai vastaavaan, jaksa kuunnella Zoloista, yms epämääräisistä nimistä kun on oppinut japanilaisiin nimiin. :D
 
Vastaus: One Piece Unlimited Adventure

aivan :D Ruffy nyt vaan kuulostaa niin äärettömän tyhmältä ja Zolo >.<
 
Vastaus: One Piece Unlimited Adventure

Voi kuulkaa, ette tiedä hirveistä käännöksistä mitään ellette ole katsoneet Hell-fansubien subbaamia jaksoja. Zoro = Zolon, Luffy = Roofy, Sanji = Hangris, Nico Robin = Nikelbao. Kaikkia parhaita käännöskukkasia en voi, enkä haluakkaan muistaa.
 
Vastaus: One Piece Unlimited Adventure

rKarhu sanoi:
Voi kuulkaa, ette tiedä hirveistä käännöksistä mitään ellette ole katsoneet Hell-fansubien subbaamia jaksoja. Zoro = Zolon, Luffy = Roofy, Sanji = Hangris, Nico Robin = Nikelbao. Kaikkia parhaita käännöskukkasia en voi, enkä haluakkaan muistaa.


entäs kidsTV tai mikä olikaan.. sanji vetää tikkaria (tupakka oikeasti) etc :confused:
 
Vastaus: One Piece Unlimited Adventure

Moonwolf sanoi:
entäs kidsTV tai mikä olikaan.. sanji vetää tikkaria (tupakka oikeasti) etc :confused:

:D

Niin surullista.

Ja jossain subeissa Sanji oli Hungis! Sille naurettiin muutama hetki. Saas nähdä mitä tästä peliyritelmästä tulee. En kyllä pidättäisi henkeäni.
 
Vastaus: One Piece Unlimited Adventure

Jos tämä suomessa julkaistaan niin se lyö kyllä lukkoon minun ostopäätökseni. :O
 
Vastaus: One Piece Unlimited Adventure

Taitaa olla niin ettei peli ilmesty eurooppaan... ja sitten vielä aluesuojaukset... ihan syvältä tämä homma. Syyksi sama vanha sössötys: "EI MYYNYT HYVIN AMERIKASSA...."
 
Vastaus: One Piece Unlimited Adventure

Toivotaan että tulisi, kelpaisi ainakin minulle kun satun olemaan melkoinen One Piece-fani:)
 
Vastaus: One Piece Unlimited Adventure

Kyllä nyt on 100% varmaa, että Unlimted Cruise tulee eurooppaan sitä voi jo varata peliliikkeistä. (olen varannut:D)

Japsi ääniä ei varmaan tule olemaan, koska ei U.S.A versiossakaan ole.
 
Vastaus: One Piece Unlimited Adventure

Jos ei alkuperäisiä japanilaisia ääniä löydy niin saa jäädä hyllylle. Muutenkin peli on saanut aika ontuvat arvostelut.
 
Ylös Bottom