Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ongelma 3kk gold koodin lunastuksessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ju5si
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ju5si

New Member
Mahtaakohan tämä liittyä Liven viimeaikaisiin ongelmiin, mutta en pysty lunastamaan juuri hankkimaani 3kk live gold korttia. Live toimii muuten mallikkaasti, mm. demojen lataus onnistuu, mutta jostain syystä tuo koodin lunastaminen antaa virheen "ei voida lähettää tietoja live-palveluun" tms. Live kyllä tunnistaa koodin oikein mutta lunastettaessa heittää tuollaisen "yhteysvirheen". Kokeilin lunastamista myös xbox.com sivustolla mutta heittää lunastettaessa myös virheen. Onko muilla vastaavia ongelmia?

Vastaus: Ongelma 3kk gold koodin lunastuksessa

Minulla loppui 3kk 14.01 ja hommasin sitte 12k live goldin, kun asensin sen ja painoin redeem now, niin se valittaa "try again later" ja jotain muuta tekstiä ja joku numero sarja.. Olen syöttäny koodia ainaki 10 kertaa, mutta ei mitään tapahdu. Olen edelleen silver tasolla.. harmittaa hirveesti, jos maksoin turhaan n. 60e live goldista.. Onko kellään mitä hajua? vai Pitääkö minun ensin tehdä jotain ihmeellistä xbox sivuilla, että voin taas ottaa gold liveä.

Kumpikaan teistä ei ole rahojaan menettänyt. Ei muuta kun puhelua Mikkisoftan ilmaiseen asiakaspalveluun, lähettävät uudet kortit tai auttavat saamaan toimimaan!

Kiitoksia,, Pitääpäs soittaa sitte sinne ja kysästä, mikä on onglema.. Kiitos:D

Ylös Bottom