Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ongelma äänentoistossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lordi Pohjola
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Lordi Pohjola

Well-Known Member
Elikkäs ei anna enää optista ääntä ulos? kaikki on kokeiltu piuhan vaihdot,asetukset...yms mutta ei vain tule optista ääntä ulos? alkuun toimi ihan hyvin jätin koneen latamaan nfs:most wantedin demo ja tulin takaisin niin ei enää ääniä saannut ulos???

Vastaus: Ongelma äänentoistossa

Ekana katsoisin että vahvistimesta ei ole muuttunut äänivalinnat mihinkään, semmoistakin voi sattua että sieltä on valinttuna esim. coax liitin kun optinen pitäisi olla (jos joku vaikka tunetellut tai näppäillyt vahingossa vahvaria) :rolleyes:

jeps katsottu on ja moneen kertaan :D töllössä äänet toimii hyvin mutta valo optisen kaapelin toisessa päässä ei pala kun sen irroittaa vahvistimesta ja kokeilen ps2 ja valo syttyi heti kun pisti virrat päälle joten vika ei ole johdossakaan???

Tarkista myös että boksin AV-liitin on kunnolla pohjassa.

Melkein kävisin katsomassa xboxin asetuksissa ettei mikään ole muuttunut, tarkistaisin että kaapelit ovat varmasti pohjassa ja käynnistäisin xboxin uudestaan, onhan se kuitenkin mikkisoftan laite ja ne tykkäävät rebooteista ;)
Nojoo, jos nuo eivät auta niin minä en keksi ratkaisua..

Mulla on sama ongelma jos olen työntänyt optisen kaapelin liian syvälle siihen näyttökaapeliin. Anna pelin pyöriä taustalla ja vedä sitä optista piuhaa vähän ulos ja taas toimii.

Vika oli komponentti kaapelissa ja nyt hain joytechin digital av packin niin johan taas äänet toimii :D

Lordi Pohjola sanoi:
Vika oli komponentti kaapelissa ja nyt hain joytechin digital av packin niin johan taas äänet toimii :D

Täällä jouduttiin jo palaamaan Joytechin digital av packista takaisin konsolin mukana tulleeseen ja juuri kadonneiden digi-äänien takia.. :D

Ylös Bottom