Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ongelma: Pinnacle Studio 9SE

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuoppi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tuoppi

New Member
Ongelmana on nyt se että:
Ohjelmana on Pinnacle Studio 9SE ja koitan editoida videota, mutta valittaan aina tällästä kun koitan siirtää minun digikamerastani videoita aikajanaan: You have added a clip to this project that uses a non-standard video frame rate. This may cause AV-sync problems during Make Movie. Eli missä ongelma? Olen koittanut saada itse selville asiasta, mutta en ole löytänyt mistään vastausta :confused:

Videot mitkä tulee digikamerastani on AVI muodossa.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ongelma

Ilmeisesti omituinen pakkaus videossasi. Koita pakata uudestaan (laatu huononee) tai purkaa raaka-aviksi ja editoida/pakata siitä (älä kysy minulta miten).

Vastaus: Ongelma

Knight sanoi:
Ilmeisesti omituinen pakkaus videossasi

"Non-standard video frame rate" viittaa kyllä väärään videon nopeuteen. Kenties ohjelma haluaa NTSC:tä, mutta videokamerasta tulee PAL:a. En kyllä osaa enempää auttaa.

Ja suosittelen nimeämään otsikon hieman paremmin. Onglma ei kerro vielä kovinkaan paljoa.

Vastaus: Ongelma: Pinnacle Studio 9SE

Tälläinen löytyi tukisivulta:

Question
I get the message when I render "The selected clip has non-standard Video Frame Rate thus cannot be encoded to MPEG."

Answer
We apologize for any inconvenience. This error message occurs with Studio 8 using video that was not captured at the standard video frame rate of 29.97 fps (NTSC) or 25 fps (PAL). This may occur with imported footage or video captured using Good or Better settings from certain hardware devices (DVC-80, Linx).

Vastaus: Ongelma

Shaban sanoi:
Ja suosittelen nimeämään otsikon hieman paremmin. Onglma ei kerro vielä kovinkaan paljoa.
Minä nimesin sen nyt paremmin, joskin mielestäni koko kysymys on ihan väärällä foorumilla :rolleyes:

Kiitos Nisupulla, mutta minä en nyt oikein ymmärtänyt tuota :o

Ja ´Movie Maker2 on alkanut kaatuilemaan kun lisään musiikin videoon. :eek:

Joten siksi en käytä nykyään Movie Maker:2:a koska se on alkanut kaatuilemaan aina silloin kun pistän musiikin videoon. Onko tähän mitään helppii?? :(

Tuoppi sanoi:
Joten siksi en käytä nykyään Movie Maker:2:a koska se on alkanut kaatuilemaan aina silloin kun pistän musiikin videoon. Onko tähän mitään helppii?? :(

Vaikea sanoa mitään kun tätä ei itsellä tapahdu. Yritä etsiä ratkaisua tekijöiden tukisivulta. Lisäätkö musiikin varmasti oikealle raidalle eli sille missä on alussa se nuottiavaimen kuva muistaakseni? Senhän voi tiputtaa vahingossa väärälle raidalle myös.

Laitan kyllä ihan oikeaan paikkaan sen musiikin. Siihen Musiikki tai ääni osioon.
Ja ohjelma kaatuu siihen. Haluaisin kyllä jomman kumman ohjelman toimimaan, sillä ostin tämän uuden tietokoneen editoimistakin varten ja tuo Pinnacle Studio 9SE maksaisi 68 :confused:

Siis alkaa jo pikku hiljaa hermostuttamaan :(

Tuoppi sanoi:
Laitan kyllä ihan oikeaan paikkaan sen musiikin. Siihen Musiikki tai ääni osioon.

Ootko kokeillu pitkään aikaan Windows Updatea käyttää... siellä on MM2:n julkaisun jälkeen kyllä tullut joitakin korjauksia tuohon softaan... ja varmaan mikkisoftan sivuiltakin löytyy joitain vinkkejä/korjaustiedostoja.

Ylös Bottom