Mulla on pikku ongelma mun Sony KV29FX30E telkkarin kanssa. Playstation 2:n kanssa siinä näkyy vasemmassa laidassa sellanen himmeä suora viiva yläreunasta alas. Parhaiten sen huomaa kun katsoo DVD:tä tavallisella piuhalla, mutta sen erottaa myös RGB:tä käytettäessä. Normaalia tv kanavaa katsottaessa en ole sitä "viivaa" huomannut enkä myöskään VHS-videoita katsellessa. Voiko se "viiva" johtua konsolista vai onko se tv:n vika??? Sitä "viivaa" ei kovin helpolla huomaa, mutta kun sen on löytänyt, niin se häiritsee aikalailla. Takuu on voimassa, mutta ajattelin kysyä jos joku täällä tietäis jotain, kun en jaksais mennä selittelee kauppaan jostain "himmeästä viivasta".
Toinen juttu mikä ihmetyttää on sellanen mikä oli mun edellisessä Finluxissa. Kun pelas PS2:ta, ja samaan aikaan otti tv:n antennin irti telkasta, niin ruutu rupes hiukan välkkymään! Eihän antennin pitäis vaikuttaa rgb kuvaan millään tavalla?!?!
Toinen juttu mikä ihmetyttää on sellanen mikä oli mun edellisessä Finluxissa. Kun pelas PS2:ta, ja samaan aikaan otti tv:n antennin irti telkasta, niin ruutu rupes hiukan välkkymään! Eihän antennin pitäis vaikuttaa rgb kuvaan millään tavalla?!?!