Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ongelmia Logitech x-530 kaiutinsarjan kanssa

Ludson

Member
Eli tällainen kaiutinsarja tuli koneeseen hankittua, mutta ongelmaksi on ilmennyt se että ääntä ei kuulu muualta kuin kahdesta etukaiuttimesta. Kaiuttimet toimivat kaikki, kokeilin erikseen Ipodillani jokaisen äänentoiston.

Vaihdoin ääniominaisuuksista kaiutinmallit Surround sound- kaiuttimiin, mutta tämäkään ei auttanut.

Ääniohjaimena minulla toimii Realtek AC'97 audio, jonka ajurit päivitin A4.03 versioon, mutta tämäkään ei auttanut.

Olen tarkistanut, että mitään ei ole vaimennettu ja nyt alkaa keinot pikkuhiljaa itsellä loppumaan.

Apua...?:confused:

Edit: Joo, enpä sitten ollut huomannnut realtekin sound effect ohjelmaa tuolla alakulmassa, siellähän ne asetukset sitten olivatkin pielessä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ongelmia Logitech x-530 kaiutinsarjan kanssa

Oletko saanut ongelmaa korjattua . Minulla on tuo sama ongelma , että kuuluu vain 2 kaijuttimesta.
 
Vastaus: Ongelmia Logitech x-530 kaiutinsarjan kanssa

Ostin itse saman kaiutinsarjan ja ei toiminu ku silleen että 2 etukaiuttimesta kuulu ja bassot jytis.
No perhana sehän rupes ottaa päähän koska surroundia ei ollu, no paketissa tuli mukana väliosa, jota oli kai tarkotus käyttää pelikonsoliin. Mä laitoin nää kolme liitintä niihin kolmeen paikkaan väliosassa ja jäljelle jäi mustan sekä punaisen audioliitäntä. Kaivelin kotona vähän kaappeja ja löyty tällänen joka näytti siltä että se sopis. Johto oli tälläne: siinä oli siis musta ja punainen urosliitin joiden johdot yhdistyivät lopussa ja päässä oli yks audioliitin. No , laitoin johdot paikoillee ja tökkäsin liittimen mun 2-kanavaiseen äänikortin liitäntää nii johan rupes surround toimii eli äänet kuulu jokapaikasta. Luultavasti tarvitset samanlaisen johdon: http://www.biltema.fi/ ja tuotenumero oli 84649. Kyllä toimii :)
 
Ylös Bottom