Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ongelmia USB Connectorin kanssa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miika
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Miika

New Member
Miten saisin toimimaan tuon Wi-Fi USB Connectorin jaetun yhteyden kanssa..
Sillä laite toimi mainiosti ennen kuin laitoin netin toiseenkin koneeseen.. Nyt kun yritän asentaa tuota rekisteröintityökalua, niin tulee siinä "Valmistellaan verrkoyhteyden jakamista" kohdan jälkeen virheilmoitus "Virhe verkkoa jaettaessa".. Se kyllä kauan siinä jotain IP-osoitteita hakee, ja luokin verkkoympäristöön uuden lähiverkon tolle donglelle.. Kuitenkin asennus siis keskeytyy tuohon virheilmoitukseen.. Amolta sain viestiä, että jaetuissa yhteyksissä on ongelmia noiden ip-osoitteiden kanssa.. Onko kellään kokemusta, että miten saa tuon toimimaan jaetun yhteyden kanssa? Jos ei ennen Metroidin julkaisua ala toimimaan, niin pitänee sitten ostaa wlan, ja jakaa netti sen kautta nykyisen hubin sijaan, niin pääsee ainakin DS:llä nettiin..

Sain toimimaan, englannin kielisellä asennuksella.. :) Kiitos ColdSkullille tästä!.. Toinen ongelma vain ilmennyt nyt, että katkeilee tuo yhteys .. siis kun pelaan MKDS:ssää netissä niin tilttaa vaan ja sit disconnectaa.. kahdesti peräkkäin jo tehnyt niin.. hmm.. ?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ongelmia USB Connectorin kanssa..

Ole hyvä vain... :)

Varmaan palomuuri sen katkaisee. Mikä virusturva/palomuuri sinulla on? Yritä valita palomuurista "Salli kaikki yhteys" tai joku tuollainen, ja kokeile sitten. Niin minun täytyy tehdä, tai muuten ei toimi.

Hei voisikos sitä englannin kielistä ohjetta saada tännekin päin?

Itse olen nimittäin hankkimassa tuota connectoria ja useampi kone on yhteydessä nettiin joten aavistan pahaa...

Brother Boney sanoi:
Hei voisikos sitä englannin kielistä ohjetta saada tännekin päin?

Itse olen nimittäin hankkimassa tuota connectoria ja useampi kone on yhteydessä nettiin joten aavistan pahaa...

Kokeileppas ensin tätä: http://www.nintendo.fi/wifi/wifi.asp (Eli tuolta lataat uusimman 1.03)
(Älä siis asenna ollenkaan sitä CD:llä olevaa softaa)

Tuolla toimii itselläni ainakin mainiosti (suomenkielellä). Tosin pientä kikkailua voi vaatia tuon jakamisen kanssa, mutta jos ei onnistu niin pistähän yksityisviestiä niin koetan auttaa! ;)

E. Tuon kanssa toimii itselläni myös palomuuri päällä! (Norman)

Ylös Bottom