Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

onko kannattava ostos?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tandem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

tandem

New Member
niin onko tuo nintendo ds kannattava ostos? kysyn tätä siksi koska en hirveänä matkustele vaan pelaisisin melkein aina vain kotonani, elikkä käytättekö konetta aktiivisesti kotona vai onko se teillä vain käytössä kun olette bussissa/matkoilla ym. ?

Vastaus: onko kannattava ostos?

Minä ainakin pelailen enimmäkseen ihan täällä kotosalla. Tokihan se on myös aivan loistava matkakumppani (kirkkautta vaan pienemmälle niin akku kestää tosi pitkään!).

Paras käsikonsoli out there. Lite siis. 'Nuff said.

Käytän lähinnä kotona, x360 meni myyntiin ja ds lite tilalle. Ja kyllä, on kannattava ostos!

Aivan mahtava konsoli, parasta mitä olen koskaan kokenut käsikonsoleista. Huippu pelejä löytyy tuhottomasti, itse asiassa eteen ei ole sattunut vielä yhtään huonoa. Ajattelin tässä ostaa toisen vaimolleni, jotta voidaan pelata langattomasti. Multiplayeria tulee pelattua netissä myös jonkin verran, lähinnä Mario Karttia. Eikun ostoksille...

Kyllä, aivan samaa mieltä muiden kanssa. Satuin ostamaan valkoisen liten aivan ekstempore ja ei ole sen jälkeen kauaa kaduttanut ! :) juuri tuli magee laukku sille ja pari uutta peliä :P

Huippu vekotin, kotiin kuin matkalle !

Sohvapöydällä tuota tulee pidettyä ja jos iskee tylsyys, niin laite käteen ja pelailemaan. On se niin näppärä.

XO:lla tulee palattua kans paljoan, mutta siihen täytyy asennoiitua ihan erillailla. Tykki ja vahvistin päälle ja sitten kun ei tykkiä kannata ihan lyhyeksi aikaa päälle pistää. Litellä tulee pelattua paljon just sellaisia 10min pätkiä. Joskus saattaa vierähtää tunti jos toinenkin, varsinkin uuden Marion parissa kävi näin.

Ylös Bottom