Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Onko mahdollista?

TransonicPower

New Member
Esittelen tän kysymyksen:
Minä: Xbox 360 PRO, 20GB eikä LIVEä.
Kaveri: Xbox 360 PRO, 20GB LIVE löytyy.

Haluaisin ostaa sen DragonForce DLC päkin itelle GH3een. Jos käyn ostamassa MS Pointseja, ja menen kaverilleni oman kiintolevyn kanssa, ja laitan sen kaverin boxiin, pystynkö menemään LIVEen, ja lataamaan sen DragonForce päkin kunhan se tulee?

Vastaus: Onko mahdollista?

Ota koko konsoli mukaan kaverillesi, älä pelkkää kiintolevyä.

Kun ostat lisäpaketin omalla gamertagillasi ja omalle konsolillesi, on toimivuus taattu jatkossakin. Oli kone sitten Livessä tai ei.

Jos kaverillasi on verkkopiuha kiinni koneessa ja toimiva nettiyhteys niin ilman muuta pystyt.

Edit: jaa onko mahdollisesti ongelmia tulossa jos DLC ladataan omalle kovolle omalla tunnuksella mutta konsoli vain on eri? Haiskahtaa tosin vähän modatulta homma jos ei verkkopiuhaa tohdi laittaa omaan koneeseen kiinni. :D Olen jonkun kuullut sanovat ettei siitä mitään banneja saa ja Livessäkin voi ihan rauhassa pelailla kunhan ei vaan mene pelaamaan pelejä verkkoon kytkettynä ennen virallista ilmestymispäivää.

Tonppa: Eli jos EN ota omaa konetta sinne, ja lataan sen 2100 MS Pointsia siellä omalle GTlle, pystynkö lataamaan sen DF päkin omalle kovalevylle, ja käyttää sitä kumminkin omalla Boxilla?

Lezlie: Ongelmana on se, että porukat vaihto laajakaista -liittymän (Sonera)Mokkulaan!!! :mad: Enkä sitä osaa laittaa LIVEen...

Tonppa: Eli jos EN ota omaa konetta sinne, ja lataan sen 2100 MS Pointsia siellä omalle GTlle, pystynkö lataamaan sen DF päkin omalle kovalevylle, ja käyttää sitä kumminkin omalla Boxilla?

Minun mielestä tuon pitäisi periaatteessa onnistua, jos kerran käytät koko ajan omaa gamertagia.
Eihän tuo live tili pitäisi olla koneeseen sidottu...? Korjatkaa jos olen väärässä. Ainakin kannattaa
testata!

edit: Nuo mokkulat eivät taida heittämällä toimia konsolien kanssa...

Ylös Bottom