Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Onko ollut ongelmia klaanisodissa!Klaani ollut ns.V-mäinen.Kertokaa kokemuksista.

Bora

New Member
Piraateilla oli matsi DCS klaania vastaan ja nää poijjaat osoitautui erittäin ikävix.Haistattelivät minkä kerkesivät:mad: Ehkä DCS ei pysytnyt sulattaan rökäle tappiota.
Viimeisessä mapissä ja roundissa heitä oli jo 4kuollut ja 2jäljellä.Joten 5näistä DCS klaanilaisista lähti pelistä pois.Kun sitten voitimme vaati DCS pokkana uusintaa koska tuli 5 kaverille disconnect.
Naurettava porukka.
Muilla vastaavanlaisia kokemuksia!
 
No eipä oo muuten ollu paitsi että ois kiva jos vastus ois reilu ja antais pelata tasa"miehistölle". THC ei ollut näin reilu... Mutta ihan mukavii olivat. Mutta sitten ne pisti meille väärät tapot socombattlesiin!!!!!!!!!!!! Siihen asti oli oikeet tapot... Nojaa mutta eipä muuten...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CrimsonWurm
Mutta sitten ne pisti meille väärät tapot socombattlesiin!!!!!!!!!!!! Siihen asti oli oikeet tapot...

Juu niin taisivat laittaa:( noh, eipä niillä nyt niin väliä.
 
Kuka noita tappoja oikeesti jaksaa päivittää, saati edes kirjata ylös? Varsinkin hävinnyt osapuoli heti ekana rupee tsekkaamaan paljon tappoja voittajat sai? Voithan toki itse pitää kirjaa klaanilaistesi tapoista ja päivittää niitä sitten kun häviö tulee kohdalle.

Kyllähän reiluun 50 klaanimatsiin eksynyt pari aika nihkeetäkin tapausta. Toisaalta nykyään on hyvä puoli siinä, että klaanissa on ESL- ja SB-admin, jäänyt nimittäin vastapuolelta pari kertaa jotkut asiat selvästi sanomatta. On niitä klaaneja vieläkin, jotka eivät millään kykene nielemään tappioita, tai jotka pilkkaavat "huono matsin" jälkeen. Typerää puuhaa...

Jos matsi on sovittu etukäteen 8vs8 ei vastapuoli ole velvollinen tiputtamaan yhtään pelaajaa. Oma mokahan se on. Toki joukkueiden tasottaminen katsotaan esimerkiksi ESL:ssä "hyväksi urheiluhengeksi". Mutta kysynkin teiltä MVC, tiputtaisitteko te pelaajia, jos vastapuoli tulee sovittuun 8vs8 matsiin 5-6 pelaajalla? Jos kyllä, niin hyvä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rudy
Mutta kysynkin teiltä MVC, tiputtaisitteko te pelaajia, jos vastapuoli tulee sovittuun 8vs8 matsiin 5-6 pelaajalla? Jos kyllä, niin hyvä...
itseasiassa ollaan jo tehty näin:) ja kaiken lisäksi klaanin paras pelaaja lähti:( voitettiinpa silti:)

mun mielestä klaanimatseissa on kaikkein tärkeintä reiluus.
 
juuri eilen minä lähdin pois matsista fin-p:tä vastaan :)

Niillä oli 6 ja meillä 7 joten...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan sibuli
juuri eilen minä lähdin pois matsista fin-p:tä vastaan :)

Niillä oli 6 ja meillä 7 joten...

Nyt näyttää siltä että järjestään ESL -matseissa ei jommalla kummalla puolella ole täyttä miehitystä.

Meillä on ollut monta ottelua jotka on pelattu vajaalla miehityksellä(7vs7, 6vs6 tai 5vs5), koska vastustaja ei ole saanut tarpeeksi pelaajia kasaan.

Taitaa olla kaikilla mielenkiinto jo Socom2:ssa.
 
Vielä pelataan ykköstä :).

Vielä on piiiiiitkä aika :(
 
Ylös Bottom