Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Onko sodalla vaikutusta pelaamiseen?

Slash80

Active Member
Eli kuinka tämä nykyinen sotatilanne vaikuttaa teidän pelaamiseen, vai vaikuttaako se mitenkään? Pelaatko sota/räiskintä peläjä enemmän vai vähemmän?

Pelasin eilen Metal gear solid 2:ta ja kyllähän siinä tuo nyt käytävä sota tuli mieleen, mutta ei sen pahemmin, että olisin pelaamisen lopettanut.
 
Sotaisat pelit eivät yleensäkään ole suurimpia suosikkejani. Metal Gear Solid 2:ta pidän enemmänkin fantasiana, mutta sotahistoria on liian herkkä aihe viihteelle, jotta voisin siitä vilpittömästi nauttia.
 
Joo eipä tuo sota mitenkään mun pelaamiseen vaikuta. Itse ainakin tykkään pelata sota pelejä, eikä minulle ei ole väliä onko peli oikeasti historiaan liittyvää vai ei.
 
Itse pelaan sodan ajan vain Americas Armya. Taustamusiikkina on yleensä repealilla pyörivä Status Quon In The Army Now. Iltaisin katson John Waynen Green Beretsiä, kaikkien aikojen parasta sotaelokuvaa.
 
Ei oo vaikuttaas!

Oikeita sotapelejä en juurikaan pelaa edes PC:llä. OFP on kyllä tosi hyvä, mutta siinä on yksi tehtävä, joka ei lopu joten en pelaa sitäkään. Muita en sitten oikein pelaakaan. Eihän mitään C&C Renegadeakaan voi oikein pitää sotapelinä.
 
Olen lopettanut kaikkien väkivaltaa sisältävien pelien pelaamisen toistaiseksi osoittaakseni myötätuntoa Husseinille ja hänen perheelleen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan prawn
Olen lopettanut kaikkien väkivaltaa sisältävien pelien pelaamisen toistaiseksi osoittaakseni myötätuntoa Husseinille ja hänen perheelleen.

Minulla on tapana kävelyttää uimataidottomia pikminejä järveen muistellakseni Saddamin urotekoja.
 
Phantasy Star Onlinessa ainakin kaikkialla kuulee jonkun sanovan "Lopetan PSOn pelaamisen kun Irakissa soditaan".
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Phantasy Star Onlinessa ainakin kaikkialla kuulee jonkun sanovan "Lopetan PSOn pelaamisen kun Irakissa soditaan".

istuukohan ne sen ajan sormi persiissa ja kuvittelee sodan menevan nain ohi :)
 
En olekkaan ajatellut asiaa siltä kantilta...eikä minulla ole muita "sota pelejä" kuin Halo...Morrowind on tulossa joten tuskin siinäkään harhautuvat ajatukset Irakiin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Eli kuinka tämä nykyinen sotatilanne vaikuttaa teidän pelaamiseen, vai vaikuttaako se mitenkään? Pelaatko sota/räiskintä peläjä enemmän vai vähemmän?

Pelasin eilen Metal gear solid 2:ta ja kyllähän siinä tuo nyt käytävä sota tuli mieleen, mutta ei sen pahemmin, että olisin pelaamisen lopettanut.

Tuolta kantilta katsottuna ei vaikuta, mutta esim. Bin Ladenin terroristi-isku vaikutti mone PS2:n pelaajan pelaamiseen. Metal Gear Solid 2:n Euroopan julkaisu myöhästy, koska pelistä piti ottaa pois kohdat missä näkyi WTC.
 
Voi olla. Jospa joku joskus julkasis G. Bush and His Two Crusades-eepoksen. Siinä sais roiskia ohjuksia turvallisen välimatkan päästä puolustuskyvyttömän vastustajan niskaan.
 
Taitaa olla ainakin minun pelaamiseeni.

Ei se sota muuten vaikuttaisi, mutta Xbox on ollut nyt pienemmässä käytössä. Syy: kotiin tultuaan isä on aina katsomassa CNN -kanavan tapahtumia, kun sieltä ei muuta tulekkaan kuin Live -kuvaa sodasta. Ja boxi kun on kiinni samassa televisiossa, niin...
 
miten ihmeessä se nyt vaikuttaisi kun ei ole vaikuttanut ennenkään. ennen sotaa kaikki pelasi iloisesti vaikka silloinkin sodittiin (joka ikinen hetki soditaan) ja eihän ole väliä soditaanko nyt vai sodittiinko eilen. en muutenkaan näe mitään syytä pelaamisen rajoittamiseen. en olisi itse edes keksinytkään ajatella moista, mutta kun tämä threadi täällä löytyi niin vaan ajattelin että onpa ihmiset ihmeellisiä jos ota heidän pelaamiseen vaikuttaa.
 
Ylös Bottom