Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Onko suomessa markkinoita Action 52lle?

jVaara

Member
Oon aika varma että tuommonen löytyy jostain kotipaikan kaapinpohjalta sen verran toimivana kun ikinä tuo peli on toiminut, ilman koteloa tai ohjekirjaa kylläkin. Tietääkö kukaan onko suomessa keräiliöitä joita tuo kiinnostaisi ja onko pelistä esim eri versioita joista toiset on halutumpia kun toiset?
 
Vastaus: Onko suomessa markkinoita Action 52lle?

Kyllähän tuo kaupaksi voisi mennä,vaikka toki vihattu peli onkin. Mutta monet olisivat valmiita maksamaan tuosta 50-100e,koska on todella harvinainen. En nyt anna täydellisen tarkkaa tietoa,mutta näin se suunnilleen on. Ja eri versioita ei tietääkseni löydy? Korjatkaa kaikki tiedot toki jos olen väärässä.
 
Vastaus: Onko suomessa markkinoita Action 52lle?

Kuulun kyllä vihaajiin, voi kuinka paljon tuo peli raivostutti kun innoissaan junnuna aatteli että jee 52 peliä samassa paketissa ja kuinka kuraa ne olikaan. Ja sitä varten "modattiin" vielä nintendo. =D Itse ku en keräilijä ole niin eipäs tuolla ole mulle mitään virkaa. Täytyy alkaa etsiin ostajaa tuolle jos tuosta muutaman dollarin sais. Jos jollain tietoa mistä ostajaa kannattais ettiä niin vinkatkaahan. =D
 
Vastaus: Onko suomessa markkinoita Action 52lle?

Ebay:tä voisin suositella (ei toki suomalainen yritys ole) ja varmasti moni muukin näin tekisi. P.S. Kyllä tuosta ainakin sen 50 euroo sais jos joku hullu tulee vastaan joka on valmis kurasta maksamaan :rolleyes:.
Ja tuolta löytyy harvinaisuusopas ja kyllähän se action 52 sieltä pilkistää myös,tsekkaa ihmeessä: http://www.retropelihuolto.com/tiedostot/nes-harvinaisuusopas.txt
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Onko suomessa markkinoita Action 52lle?

Ebay:tä voisin suositella (ei toki suomalainen yritys ole) ja varmasti moni muukin näin tekisi. P.S. Kyllä tuosta ainakin sen 50 euroo sais jos joku hullu tulee vastaan joka on valmis kurasta maksamaan :rolleyes:.
Ja tuolta löytyy harvinaisuusopas ja kyllähän se action 52 sieltä pilkistää myös,tsekkaa ihmeessä: http://www.retropelihuolto.com/tiedostot/nes-harvinaisuusopas.txt

Samalle löytyisi hinnaksi about triplat toisesta hintaoppaasta: NES pelien hintaopas | Gameberry.net - tietoa peleist ja konsoleista
Jokatapauksessa tuosta pitäisi saada helposti se yli 50 euroa. Oletko jo kerennyt myymään sen? :)
 
Ylös Bottom