Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Onkos näkyny UFOJA?

yoshi

New Member
Miljoonat ihmiset väittävät nähneensä UFOn, minä mukaan lukien. UFOilla, eli tunnistamattomilla lentävillä esineillä tarkoitan siis symmetrisiä, huipputeknologisia, tunnistamattomia, kirkasvaloisia, muualta tulleita, ilmakehässä villettäviä objekteja.
Jos aihe on täysin vieras, suosittelen käymään täällä:
www.suomenufotutkijat.fi

UFOjen todenperäisyydestä ollaan montaa mieltä. Itse olen tyyppiä "Uskon jos omin silmin näen" Ja pakkohan se on uskoa kun on omin silmin nähnyt. Näihin Alieneihin, Harmaisiin ja ihmiskaappauksiin, en sano juuta enkä jaata.

Nyt taustatiedoista itse asiaan, Eli oletteko te pelimiehet nähneet UFOja tai onko teillä mitään kokemuksia niistä? Jos on niin rustatkaahan ketjun jatkeeksi. Olen 100% varma että näillä palstoilla seikkailee heppuja joilla on ainakin näköhavaintoja UFOista.

Monilla tekisi varmasti mieli heittää läppää tästä jutusta, tai kertoa joku muheva vitsi. Mutta ettei nyt aivan huumorinpuolelle menisi, pyytäisin että vain ne joilla on oikeita havaintoja ja jotka suhtautuvat asiaan edes vähän vakavasti, kertoisivat kokemuksistaan.:rolleyes:
 
En ole nähnyt, enkä kovinkaan usko, että niitä täällä olis käynnyt, mutta en usko siihen, että maapallo on ainoa paikka, jossa on jonkinlaista älyä.

Itseänikin kiinnostaa nuo tarinat, sillä oishan se hauskaa jos ne olis totta. Tietysti vois olettaa, että topicin aloittaja, kun kerta sanoo nähneensä ufon, kertois tarinansa. Varsinkin kiinnostaa tietää, kuinka yoshi pääteli sen, että näkemänsä juttu oli huipputeknologinen?
 
Itse olen ollut kiinnostunut UFOista koko pienen ikäni, ja olenkin lukenut asiasta muutaman kirjan, 100 ufoa Suomessa ja joitain muitakin ufokirjoja. Kokemuksista lisää kunhan saan Halossa pelin lopetettua
 
Olen niin laiska kirjottaan samoja juttuja moneen kertaan, mutta kerrotaan nyt sitte lyhyesti.

Viime syyslomalla kun olin pudasjärvellä, pienessä mökki saaressa pappani kanssa. Pesimme hampaita laiturilla klo.10 jälkeen ilalla ja yhtäkkiä ranalla välkähti suuri valo joka valaisi suuren alueen, valo oli jotain ennen näkemättömän kirkasta ja kummallista. Valo valaisi puoliympyrän muotoisen kehän. Yhtäkkiä valo sammui. Samaan aikaan valon kanssa pappani matkaradiossa meni kuuluvuus. No tuo nyt ei ollut tapaus eikä mikään, seuraava onkin paljon selvempi UFO juttu.

Kävelin kaverini kanssa klo.7 aikaan pyörätietä Kiimingin keskustaan päin. Pyörätietä ympäröi molemmin puolin metsä, ei kovin tiheä, mutta metsä kumminkin. Oli talvi ja pimeää, vain katulamput valaisivat. Kun siinä kävelimme ja juttelimme niitä näitä, oikealle puolellemme ilmestyi yhtäkkiä kolme valoa hohtavaa alusta ne olivat meistä noin 300-1000metrin päässä ja leijuivat metsän yläpuolella n.70metrin korkeudessa. Alukset olivat arviolta viisi metriä pitkiä ja paksuja. Kokoa on melkomahdoton tarkkaan sanoa, koska aluksia ympäröi vaoimakas valo. Pysähdyimme kaverini kanssa katsomaan tätä ihmeellistä näkyä ja samaan aikaan myös alukset pysähtyivät kohdallemme. Lähdimme kävelemään ja alukset seurasivat meitä. Säikähdimme kovasti ja lähdimme juoksemaan, samaan aikaan vastaan tuli sauvakävelijöitä, jotka vilkuilivat myös aluksia. Sitten alukset hävisivät yhtä nopeasti, kuin oli ilmestynytkin. Että semmoset kokemukset minulla. Näkemämme alukset eivät missään nimessä ollut ihmisen luomuksia, koska niistä ei kuulunut edes ääniä. (Vaikka käytin sanaa -alus- objektit olivat oikeastaan pelkkää valoa).
Viimeisitä tapauksista voin vakuuttaa, että ne ovat sattuneet oikeasti ja todistajien läsnäollessa. Ei ole pakko uskoa, mutta nämähän ovat vain kärpäsen paska niiden isojen UFO tapausten rinnalla, joita tapahtuu kaikenaikaan.

Ja Slash80, se huipputeknologinen on vain tuulesta temmattu määrite UFO-aluksille. Se erottaa ne lentokoneista sun muista alkukantaisista härveleistä.

Jos UFO-tarinat kiinnostaa, täältä löytyy kymmenen suomen kuuluisinta ja "oikeaksi" todettua UFO-tapausta:
http://www.suomenufotutkijat.fi/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Oletko nyt varmasti selvä. Ei kannata juoda liikaa ennenkuin kirjoittaa tänne. Vitsi Vitsi. Myönnä pois että on tuo aika uskomatonta.
 
Enpä ole ufoa nähnyt, mutta uskon että muutakin elämää on kuin vain nämä maan ihmiset ja eläimet.
 
No varmasti jotain muutakin elämää on kuin maan asukit, mutta tuo yoshin juttu oli kyllä aika uskomaton. Ehkä vähän liioiteltu juttu? Onhan niitä erilaisia UFO havaintoja, mutta kun mitään niistä on aika vaikea todistaa. Menepä kertomaan poliisille tai ilmavoimille tuo juttu niin sinua luullaan vitsailijaksi tai hulluksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Viime syyslomalla kun olin pudasjärvellä, pienessä mökki saaressa pappani kanssa.
Eikös Pudasjärvellä oo aika paljon ollut ufohavaintoja, niin muistan lukeneeni. Tuskin ihan sattumaa...:rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
No varmasti jotain muutakin elämää on kuin maan asukit, mutta tuo yoshin juttu oli kyllä aika uskomaton. Ehkä vähän liioiteltu juttu? Onhan niitä erilaisia UFO havaintoja, mutta kun mitään niistä on aika vaikea todistaa. Menepä kertomaan poliisille tai ilmavoimille tuo juttu niin sinua luullaan vitsailijaksi tai hulluksi.
Juttu oli kyllä täyttä totta, mutta näin tarkemmin ajateltuna alukset olivat meistä huomattavasti kauenpana mitä ensin kirjoitin (korjasin mitat jo oikeiksi). Myös käyttämäni sana "alus" saattaa horjuttaa jutun uskottavuutta. Oikeastaan näkemämme objektit olivat vain kirkkaita valopalloja, mutta Ufotutkijoiden mukaan ufo-alukset näyttävät pimeässä valopalloilta. Mene ja tiedä mitä ne olivat, mutta itse olen UFO teorian kannalla, koska havaintomme yhdennäköisyys muiden pimeässä tehtyjen ufo havaintojen kanssa oli suuri.

Juttu nyt on niin pieni ja siitä on niin kauan, ettei sillä viitsi poliisia häiritä. Suomenilmavoimat tosin voisivat suhtautua asiaan vakavammin, heillä on omakohtaisiakin UFO kokemuksia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Juttu oli kyllä täyttä totta, mutta näin tarkemmin ajateltuna alukset olivat meistä huomattavasti kauenpana mitä ensin kirjoitin (korjasin mitat jo oikeiksi). Myös käyttämäni sana "alus" saattaa horjuttaa jutun uskottavuutta. Oikeastaan näkemämme objektit olivat vain kirkkaita valopalloja, mutta Ufotutkijoiden mukaan ufo-alukset näyttävät pimeässä valopalloilta. Mene ja tiedä mitä ne olivat, mutta itse olen UFO teorian kannalla, koska havaintomme yhdennäköisyys muiden pimeässä tehtyjen ufo havaintojen kanssa oli suuri.

Juttu nyt on niin pieni ja siitä on niin kauan, ettei sillä viitsi poliisia häiritä. Suomenilmavoimat tosin voisivat suhtautua asiaan vakavammin, heillä on omakohtaisiakin UFO kokemuksia.

Onhan sitä tarinoita, joiden mukaan NASA olisi lähtenyt suihkukoneilla UFOjen perään. No jaa?! Eihän sitä koskaan tiedä, enkä pidä sitä mitenkään mahdottomanakaan.
 
Itselläni on yksi vallan outo havainto. Oli uusivuosi ja pommittelimme serkuillani ihan rauhassa, kunnes taivaalla huomioni kiinnitti vihreä valopallo, joka lensi halki taivaankannen.
Ei se mikään pommikaan oikein voinut olla, sillä sielläpäin ei oikein asutusta liioin ollut, eikä kukaan muu siellä pommittanut.

Ja kerran näin talviyönä taivaalla pisteen, selvästi tähdistä erottuvan, joka liikkui ovelasti nykien, mitä on todella vaikea kuvailla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Ja kerran näin talviyönä taivaalla pisteen, selvästi tähdistä erottuvan, joka liikkui ovelasti nykien, mitä on todella vaikea kuvailla.

Todennäköisesti sateelliitti, niitä näkee tähtitaivaalla koko ajan. Niitten outo liikehdintä voi johtua esim. ilmakehän värähtelystä, joka saa liikkeen näyttämään oudolta.

Joskus kun minä oli 10-vuotias, istuskeltiin perheeni kanssa meidän keittössä. Oli kaunis selkeä keskikesän ilta, minä ja siskoni nähtiin kuinka meidän talon yli lensi kirkas iso valopallo. En tiedä mikä se oli, mutta suuresti epäilen sen olleen meteoriitti. Samaisena kesänä tippui jonnkekin järveen joku möhkäle, mutta käsitykseni mukaan ne tapahtui eri viikoilla.

Taisin olla 6-7-vuotias kun koko perhe nähtiin talvella, itäisellä taivaala pieni piste, joka kohosi ylöspäin ja siitä jäi jälkeen kauniin värisiä kolmioita. Tämä oli aikana jolloin Venäjä oli vielä Neuvostoliitto, joten kyseesä oli Neuvostoliittolainen avaruusalus.
 
Ihmiset haluavat nähdä niitä ufoja niin kovasti, että simmuihin ilmestyy jokaisesta pikku pallosta värillisiä lentäviä palloja. Ihmiset sitten osaavat olla huomionkipeitä. Roskaa sanon minä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tää menee aika offtopic:

Olin kerran koiran kanssa lenkillä n. yheksän aikaan illalla ja näin puiden latvaston korkeudella punaisen paikallaan pysyvän valon. Menin hiljalleen lähemmäs kotia ja se näytti liikkuvan ylöspäin, tuli sellanen *mitä v**tua*- tunne. Tuli tietenkin sellainen omituinen ( ikäänkuin *ahaa*- elämys) tunne kun näin jotain hyvin omituista (ja luulin että jotain uutta). Sitten kun olin postilaatikon kohalla ja tajusin että sehän oli läheisen vesitornin päällä oleva varoitusvalo (siis ettei lentsikat jysäytä sitäpäin). Tuli kyl huvittunut olo :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fetched
Ihmiset haluavat nähdä niitä ufoja niin kovasti, että simmuihin ilmestyy jokaisesta pikku pallosta värillisiä lentäviä palloja. Ihmiset sitten osaavat olla huomionkipeitä. Roskaa sanon minä.
Ovathan ne tietysti UFO:ja, sillä kaikki mikä lentää, tai näyttää ainakin siltä ja mitä ei pysty tunnistamaan on periaatteessa UFO, eli tunnistamaton lentävä kohde/esine. Onhan sekin UFO, jos joku heittää frisbeen ohitsesi, etkä pysty sitä tunnistamaan. ;) UFO-alukset ovat taas eri asia.
 
Minulle kävi näin lapsena.

Olimme kaverini kanssa leikkimässä. Pimeä alkoi laskeutua. Näimme molemmat kun taivaalla kaarteli muutama valo. Katsoimme molemmat toisiamme ja totesimme nähneemme ufon. Juoksimme kotiin kertomaan äidille. Hän ei uskonut, joten lähdimme näyttämään hänelle ufoa. Paikalla päästyämme äiti selitti valojen lähteen. Ne tulivat isoista valonheittimistä Helsingin keskustasta, joita näkee joka kesä öisellä taivaalla kaartelemassa. Tämä on ainoa "ufo-kokemus" minulla.
 
Niinhän se on, että suurin osa "ufohavainnoista" osoittautuu vääriksi. Tässä yksi hauska esimerkki:

Pappani, joka on kotoisin Pudasjärveltä. Oli nuorena erittäin kiinnostunut ufoista, koska hänen kotipaikkakunnallaan tehtiin paljon havaintoja ja tehdään edelleen. Kiinnostuksensa takia Seppo liittyikin Pohjoissuomenufotutkijoihin. Järjestössä oltiin sovittu, että aina kun joku havaitsee ufon, on heti otettava yhteyttä muihin lähellä asuviin järjestön jäseniin.

Kävi sitten niin, että myöhään ilalla kun Pappani oli vaimonsa kanssa saunomassa, tuli naapurin isäntä saunan ovelle ja huusi: "Nyt ne on nähny ufon!" Eipä siinnä Sepolla muu auttanut kuin vetästä vaatteet niskaan ja hypätä naapurin autoon. Naapuri painoi kaasua, niin että renkaat ulvoivat. Ei auttanut hukata hetkeäkään, ettei ufo kerkeäisi häipyä.

Naapuri pysäytti autonsa muiden autojen viereen, rinteen juurelle jossa ufo oli hetki sitten havaittu. Seppo hyppäsi ulos autosta ja juoksi muiden ufotutkijoiden luo, paikalla oli vajaa kymmenen ihmistä, myös paikallisen lehdistön edustaja oli mukana.

Hetken odottelun jälkeen ufo esittäytyi jälleen, kukkulan keski kohdassa, oli niin pimeää ja talvi, ettei ufon etäisyyttä tai korkeutta maanpinnasta osattu arvioida. Ufo alkoi kiihdyttää vauhtia tullessaan alas rinnettä, ufo suuntautui suoraan pappani ja muiden paikalla oleviin päin. Siinä alkoi jo hieman pelottaakkin. Ja ufon ollessa jo hyvin lähellä, paikallinen rovasti alkoi rauhoitella väkeä. Ja joku isännistä huusi ufolle: "Olemme maan asukkaita, tulemme rauhassa!" Ufon ollessa jo hyvin lähellä alkoivat ihmiset perääntyä, ainoastaan rohkea lehtimies jäi räpsimään kuvia oudosta valosta.

Yhtäkkiä ufo pysähtyi noin 10metrin päähän, rohkeimmat juoksivat paikalle, myös pappani oli mukana, ja tietenkin lehtimies joka räpsi kuvia entistäkin kiivaammin. Kun ufotutkijat olivat päässeet kohteen viereen, totuus paljastui. "Ufo" oli ollut poromies joka laski yhden poron vetämällä valaistulla pororeellä rinnettä alas.Oli kuulema ollut lapinpoika mieluissaan, huomatessaan kuinka innoissaan hänet otettiin vastaan. Pääsi paikalliseen lehteenkin. Sepolle tapaus oli tietysti pieni pettymys, mutta monet naurut tästä jutusta on saatu.:D

Mitäs mieltä muuten olette suomen kuuluisimmista ufotapauksista? Ne on ainakin jäänyt vastausta vaille.
Tässä vielä linkki josta tapaukset löytyy:
www.suomenufotutkijat.fi
Suosittelen luettavaksi myös suomen kuuluisammat ufohuijaukset, etenkin toinen niistä on hauskaa luettavaa.
 
Kainuun Prikaatin pojilla ollut hauska ufo "kokemus".

"He laittoivat päähämme pannat, joissa oli kirjaimet YNOS."
"He tulevat planeetta SUNAsta"
"Maistoimme myös heidän ruokaansa, joka oli tuubeissa. Maultaan se muistutti Saarioisten maksalaatikkoa" :D
 
Ylös Bottom