Peli: Operation Flashpoint: Red River
Kehittäjä: Codemasters
Julkaisija: Codemasters
Alustat: PS3, 360, PC
Genre: Taktinen sota/FPS
Ilmestyy: 2011
Muuta: Mukana 4 pelaajan co-op (kampanja) + MP
Wiki: Operation Flashpoint: Red River - Wikipedia, the free encyclopedia
Sarjan aiemmat pelit: "Operation Flashpoint: Cold War Crisis" (PC, Xbox - 2001/2005), "Operation Flashpoint: Dragon Rising" (PS3, 360, PC - 2009)
Kuvaus: "Red River" sijoittuu Tajikistaniin jossain lähitulevaisuudessa. Siellä Afghanistanissa taistelleet amerikkalaiset sotilaat kohtaavat sekä kiinalaisia joukkoa (PLA of China) että alueen kapinallisia OF-sarjalle tyypilliseen taktiseen tyyliin: Omia joukkoja käskytetään, kuolema korjaa ramboilijat nopeasti ja pelaaminen on muutenkin realistisempaa.
Hands-on:
Operation Flashpoint: Red River Hands On - Page 1 | Eurogamer.net
This Operation Flashpoint Will Make Fans See Red - PlayStation 3 Preview at IGN
Operation Flashpoint: Red River Hands-On - PC Previews at GameSpot
Eka trailer:
YouTube - Operation Flashpoint: Red River - First Gameplay Video "The Stage is Set" (HD)!
**
Niin, Dragon Risingissa oli tiettyjä selkeitä puutteita (mm. monimutkainen käskytys) ja grafiikka ei häikäissyt, mutta jotain kummaa vetoa siinä oli.. Ainakin itse olen tästä "jatko-osasta" kovasti kiinnostunut.
Kehittäjä: Codemasters
Julkaisija: Codemasters
Alustat: PS3, 360, PC
Genre: Taktinen sota/FPS
Ilmestyy: 2011
Muuta: Mukana 4 pelaajan co-op (kampanja) + MP
Wiki: Operation Flashpoint: Red River - Wikipedia, the free encyclopedia
Sarjan aiemmat pelit: "Operation Flashpoint: Cold War Crisis" (PC, Xbox - 2001/2005), "Operation Flashpoint: Dragon Rising" (PS3, 360, PC - 2009)
Kuvaus: "Red River" sijoittuu Tajikistaniin jossain lähitulevaisuudessa. Siellä Afghanistanissa taistelleet amerikkalaiset sotilaat kohtaavat sekä kiinalaisia joukkoa (PLA of China) että alueen kapinallisia OF-sarjalle tyypilliseen taktiseen tyyliin: Omia joukkoja käskytetään, kuolema korjaa ramboilijat nopeasti ja pelaaminen on muutenkin realistisempaa.
Hands-on:
Operation Flashpoint: Red River Hands On - Page 1 | Eurogamer.net
This Operation Flashpoint Will Make Fans See Red - PlayStation 3 Preview at IGN
Operation Flashpoint: Red River Hands-On - PC Previews at GameSpot
Eka trailer:
YouTube - Operation Flashpoint: Red River - First Gameplay Video "The Stage is Set" (HD)!
**
Niin, Dragon Risingissa oli tiettyjä selkeitä puutteita (mm. monimutkainen käskytys) ja grafiikka ei häikäissyt, mutta jotain kummaa vetoa siinä oli.. Ainakin itse olen tästä "jatko-osasta" kovasti kiinnostunut.