Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Osallistu tutkimukseen, jossa kysytään videopeleistä ja kirjastoista opinnäytetyötä varten

Hei konsolilaiset!

Olen ollut rekisteröitynyt käyttäjä useamman vuoden, mutten ole koskaan kirjoittanut tänne mitään, vaan ollut lähinnä "lurker" ja etsinyt pelaamiseen liittyvää tietoa. Kiitos siis kaikesta, mitä olen vuosien varrella saanut, kun en ole sitä koskaan täällä ääneen sanonut.

Nyt tuli kuitenkin aika postata. Olen tekemässä opinnäytetyötä videopeleihin liittyen ja siihen kuuluu kyselytutkimus. Pähkäilimme oppariparini kanssa minne levittää kyselyä ja sitten äkkäsin, että no tänne tietenkin!

Kysymykseni tänne ketjuun onkin siis, haluaisitteko auttaa minua opparimme kanssa ja vastata lyhyeen kyselyyn? :)

Kyselyyn pääset tästä

Ja seuraavaksi vielä virallinen kutsu kyselyyn (TLDR: Haluamme selvittää, lainaavatko peliharrastajat videopelejä kirjastosta ja mitkä seikat tähän vaikuttavat - vastauksesi on arvokas, olit koskaan käynyt kirjastossa, tai et):

Osallistu kyselyyn videopeleistä ja kirjastoista

Pelaatko videopelejä, joiden ikäraja on K-16 tai K-18? Olemme kaksi Seinäjoen ammattikorkeakoulun kirjasto- ja tietopalvelualan opiskelijaa. Teemme opinnäytetyötä, jonka tarkoituksena on selvittää edellä mainittujen ikärajoitusten mukaisten pelien pelaajien kirjastonkäyttöä, tarkalleen ottaen kirjaston peliaineiston käyttöä ja lainaustottumuksia.

Vaikka et käyttäisi kirjastoa, tai sinulla ei olisi tietoa kirjastosi peliaineistosta, vastauksesi on silti tärkeä tutkimuksemme kannalta.

Kaikki annetut tiedot ovat luottamuksellisia, eikä yksittäistä vastaajaa voida tunnistaa vastausten perusteella. Opinnäytetyössämme puramme kyselyn tulokset ja se julkaistaan kokonaisuudessaan netissä.

Kyselyn täyttämiseen kuluu noin 5 minuuttia. Kysely on auki 25.3.2023.—8.4.2023.

Kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille!

Ystävällisin terveisin,
Eeva Kivimäki ja Karoliina Honkaniemi

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom