Eli hyvä kuntoinen PAL B alueen konsoli tarvis saada.Mukana mielellään 2 ohjainta(toimivia tietysti) Zapper pistoolikin olis hyvä olla mukana ja tietysti tarvittavat piuhat täytyy olla mukana.
Konsolin laatikko tai ohjekirja ei ole välttämätön,mutta plussaa on,jos mukaan tulee...
Yllä mainitut ensisijaisesti hakusessa,jos myyjältä löytyy pari peliä alla olevasta listasta,niin olen valmis ostamaan ne konsolin kanssa samaan paketiin.En osta pelejä erikseen ilman konsolia,ainakaan toistaiseksi!
HUOM! Konsolin pitäisi olla modattu...
Tässä siis lista peleistä,joita olen valmis ostamaan konsolin mukana..:
Adventures of lolo 3
Bomerman I ja II
Chip 'N Dale: Rescue Rangers I ja II
DuckTales I ja II
The Jungle Book
Megamanit
Rygar
The Simpsons: Bart VS. The World
Teenage Mutant Ninja Turtles I ja III+ tournament fighter
Tiny Toon Adventures I ja II
Pelit täytyy olla PAL B versioita ja kotelo ja ohje plussaaa,mutta eivät välttämättömiä.Pistä privaa hintapyynnön kera,jos olet valmis myymään haluamiani tuotteita...
Konsolin laatikko tai ohjekirja ei ole välttämätön,mutta plussaa on,jos mukaan tulee...
Yllä mainitut ensisijaisesti hakusessa,jos myyjältä löytyy pari peliä alla olevasta listasta,niin olen valmis ostamaan ne konsolin kanssa samaan paketiin.En osta pelejä erikseen ilman konsolia,ainakaan toistaiseksi!
HUOM! Konsolin pitäisi olla modattu...
Tässä siis lista peleistä,joita olen valmis ostamaan konsolin mukana..:
Adventures of lolo 3
Bomerman I ja II
Chip 'N Dale: Rescue Rangers I ja II
DuckTales I ja II
The Jungle Book
Megamanit
Rygar
The Simpsons: Bart VS. The World
Teenage Mutant Ninja Turtles I ja III+ tournament fighter
Tiny Toon Adventures I ja II
Pelit täytyy olla PAL B versioita ja kotelo ja ohje plussaaa,mutta eivät välttämättömiä.Pistä privaa hintapyynnön kera,jos olet valmis myymään haluamiani tuotteita...
Viimeksi muokannut moderaattori: