Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ostitko Xboxin uudella hinnalla ennen 26.4?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bisnesman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

bisnesman

New Member
Niin, ostitko Xboxin uudella hinnalla, kuitenkin ennen Microsoftin asettamaa päivämäärää (26.4)?
Oletko saanut vastausta lapusta jossa kerrot tietosi lisäbonusta varten?
Kuluttaja-asiamiehen kommentit kiinnostavat myös.

Itse ostin koneeni Anttilasta 25.4.2002 hintaan 325.
Palautan koneen ensi viikon alkupuolella jos ei kuulu VAHVISTUSTA niistä kahdesta pelistä sekä ohjaimesta.

Ostan sitten kun on enemmän hyviä pelejä..

Viimeksi muokannut moderaattori:
Kyllä sinun tavallaan kuuluisi saada se hyvityspaketti, kun kriteeriksi ilmoitettiin vain ennen 26. päivää ostetut konsolit, mutta osasiko MS odottaa, että jotkut myyjät saattavat pudottaa hintaa etukäteen? Toisaalta, eikai se itse MS:lle tappiota tee jos joku liike tahtoo myydä konsolia pilkkahintaan oman pussinsa kustannuksella. (?)

Kyllä varmasti MS osasi odottaa, koska Saksassa ja Itävallassa Xboxia myyntiin heti julkaisuviikolla alle 300 euron hintaan.

Eiköhän se ole tuo hinta tärkeämpi kriteeri kun se milloin kone on ostettu. Tyhmää odottaa lisäpakettia jos on maksanut vähemmän. Ei se ole reilua edes muita kohtaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Barca
Eiköhän se ole tuo hinta tärkeämpi kriteeri kun se milloin kone on ostettu
Siis mistä tää "hinta vaikuttaa" käsitys on saanut alkunsa? Eikö siellä lue ihan selvästi mikkisoftan sivuilla, milloin sen paketin saa ja milloin ei. Itse ostin kyllä kalliimmalla hinnalla julkaisupäivänä, mutta mun lukutaidon mukaan sen paketin saa KAIKKI ketkä osti koneen ennen 26.4. Eli jos muutama uudella hinnalla ostaneet saa, niin onnea vaan heille!Asia on myös maahantuojalta varmistettu moneen kertaa, miksi se nyt on niin mahdoton uskoa!?

Lähetin eilen kyselyn kunnan kuluttajaneuvojalle, ja tänään soittelin perästä.
Asia on kuulemma yksiselitteinen ja lisäbonus kuuluu myös halvalla ostaneille.Kehotti odottamaan mahdollista kielteistä päätöstä, jonka jälkeen asian voi viedä vaikka kuluttajavalituslautakuntaan.

Ihan turha itkeä jos on xboxin ostanut ennen 26.04 (halvalla hinnalla). Niiden on pakko antaa lisäpaketti mukisematta. Itsellä on tuossa niiden web sivu+tilaus lomake ehtoineen printattuna jos jotain ongelmia tulee mutta tuskin edes tulee...

xBoxia kun on saanut esim. saksasta jo pidemmän aikaa jopa 200 :llä... itse olen aivan varma että paketti tulee =)

27.04 lähetin kuitit jne. mikkisoftalle....

Ylös Bottom