Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Outland

-TM-

Member
Onko mitään hyvää strategiaa miten jätin miekan ja kilven kanssa saisi hoidettua? Varsinkin Eternity-maailmassa menee vaikeaksi koska värit vaihtelee koko ajan. Miten jätille saa aiheutettua tarpeeksi damagea ottamatta itse liikaa vahinkoa? Tietääkseni ainoat mitkä sitä vahingoittaa on ground slide ja stomp. Pirulainen suojaa ja hyökkää liian tehokkaasti.

Kumma peli kun pääpomojen kanssa minulla ei ole ollut mitään ongelmia mutta tämä välipomo lyö luun kurkkuun. Yhden kerran olen päässyt siitä ohi aiemmassa kentässä, taisi olla yksi sydän jäljellä.

Youtube-video olisi kiva. Vaikea hakea mitään kun "outland" on liian yleinen sana.
 
Vastaus: Outland

Hankalia vihollisia tosiaan ovat, mutta kilpijättejä voi lyödä myös päähän tietyissä tilanteissa.

Kun teet liu'un jätin suojaamattomiin jalkoihin, lyö se kilven hetkeksi maahan, jolloin pää jää suojaamattomaksi. Tällöin voit hypätä ilmaan ja lyödä yhden iskusarjan päähän. Peli on kuitenkin melko tarkka lyöntikorkeudesta ja iskujen on lähdettävä lähellä hypyn lakipistettä.

Samoin vihun ampuessa silmälaserilla, voi hypätä ilmaan ja lyödä päähän. Tämä tietysti vaatii että laser ja jätti ovat sillä hetkellä eriväriset.
 
Ylös Bottom