L Lloope New Member 10.02.2002 #1 Mihinköhän tuo ps2.ign.com sivu on kadonnut? Onko se lopetettu kun on koittannu vaikka kuinka monta kertaa, mutta ei, sinne ei vain pääse.
Mihinköhän tuo ps2.ign.com sivu on kadonnut? Onko se lopetettu kun on koittannu vaikka kuinka monta kertaa, mutta ei, sinne ei vain pääse.
F foghorn Member 10.02.2002 #3 ei mene mullakaan IGN:n sivulle. luulen että on noissa Jippiin palvelimissa vikaa.
F foghorn Member 13.02.2002 #4 Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn ei mene mullakaan IGN:n sivulle. luulen että on noissa Jippiin palvelimissa vikaa. Klikkaa laajentaaksesi... tänää olkoi toimimaa tuo ja gamesdomain.co.uk, joka oli myös pidemmän aikaa mulla jumissa. ps: IGN:n ulkoasu on näköjää muuttunu, sivulla olevan uutisen mukaa muuttu jo maanantaina. hienolta näyttää.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn ei mene mullakaan IGN:n sivulle. luulen että on noissa Jippiin palvelimissa vikaa. Klikkaa laajentaaksesi... tänää olkoi toimimaa tuo ja gamesdomain.co.uk, joka oli myös pidemmän aikaa mulla jumissa. ps: IGN:n ulkoasu on näköjää muuttunu, sivulla olevan uutisen mukaa muuttu jo maanantaina. hienolta näyttää.