Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Outo viesti EBgames -lafkasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prisoner
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Prisoner

Active Member
"Thank you for ordering from EBgames.com. This email is to confirm that your order has been cancelled. "

Mistäköhän tommonen voi johtua? Oon tilannut sieltä PSP:n, mutta en todellakaan ole perunut tilausta. Viestissä ei lukenut mitään syytä sille miksi tilaus olis peruttu. Outoa palvelua tollanen, ei voi muuta sanoa!

Vastaus: Outo viesti EBgames -lafkasta

Oiskos siellä EB Gamesin "My Account" -sivulla tarkempaa tietoa?

Ja millä kortilla olet liikkeellä. EB valitteli omillakin sivuillaa, ettei varmistusta kortille kuulema helposti saa ulkomailta. Sammon Visa vinkuin viimeksi toissapäivänä Jenkeissä ongelmitta.

No nyt sieltä tuli vastaus mun kyselyyn:

"Unfortunately, we do not accept international credit cards for console
orders."

Aika outoa, olen mä sieltä ennenkin ostanut omalla Visallani. Viimeksi slimmin PS2:n tuolta.

Voipi olla, että laitteista on pulaa (1/asiakas on joka bundessa) ja tahtovat palvella jenkkejä ensin. Kokeile Videogamesplussaa.

Prisoner sanoi:
No nyt sieltä tuli vastaus mun kyselyyn:

"Unfortunately, we do not accept international credit cards for console
orders."

Aika outoa, olen mä sieltä ennenkin ostanut omalla Visallani. Viimeksi slimmin PS2:n tuolta.

Oliko siellä halpakin tarjous? Kannattaa katsoa VG+:n suuntaan (Vaikka sen jo varmatenkin tiesit). Omani tuli edellämainitusta paikasta kahdessa päivässä ja ilman tulleja.

Edit. No niin.. kirjoitin niin hitaasti, että ehti tulla jo kaikki vastaukset.

Yksi vaihtoehto on tietenkin että EbGames on alkanut hylkimään sinun korttiasi jostakin oudosta syystä. Pari vuotta sittenhän esimerkiksi Amazonin luottopolitiikasta vastannut taho sai hetkeksi aikaa sellaisen pistoksen, jonka perusteella kaikki Sammon Visa Electronit pudotettiin käytettävien korttien listalta pois. Sinänsä olisi kiva tietää tarkalleen minkänlainen kortti on maksuvälineenä (koska on niitä tavallissia luottokorttejakin pudonnut joskus).

Ylös Bottom