Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pacman Collection

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mika73
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mika73

Well-Known Member
Suosittelen lämpimästi kaikille Pacmanin ystäville, mainio kokoelma.

Pacman Arrangement tuli tahkottua läpi.. Onneksi continueja on mielinmäärin.. Mutta pillereiden syönti kiintiö tuli kyllä paristakymmenestä kentästä hyvin täyteen.. :)

GBA on vanhoille klassikoille mainio alusta.

Kysyisin, että mistä tilasit/ostit? En ole peliä bongannut verkosta saati sitten paikallisista liikkeistä.

Olen harkinnut tuon ostamista, mikäli vain hinta on kohdallaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
Kysyisin, että mistä tilasit/ostit? En ole peliä bongannut verkosta saati sitten paikallisista liikkeistä.

Amazon.co.uk:sta ainakin näytti löytyvän.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan

Yhdessä kotimaisessa, ainakin netissä myyvässä liikkeessä näin tuon listoilla.. Nimi vain unohtui.. Kun liike tuli sattumalta vastaan, etsiessäni Googlella pelimyymäliä Suomesta. Mutta Englannissa vaikkapa Amazon tai Ebay.

Hinnatkin ovat kovin kohtuulliset kaksi peliä yhden Suomi pelin hinnalla. :)

Kiitoksia molemmille. Täytynee kuitenkin harkita, en tiedä olenko noin kova pacman-fani, hinta saisi olla vähän alhaisempi amazonissa. Taidan tilata mieluummin jonkun muun rästissä olevan pelin. Toiseksi Namco Museumin kanssa saisi mukana Ms.Pacmanin, joka on mun mielestä originaalia parempi.

Mites tuo Pacman muuten toimii GBA:lla, joudutaan ilmeisesti turvautumaan ruudun scrollaamiseen, kun ruutu on niin pieni? Esim. Bubble Bobble Old & New -pelissä scrollaus häiritsee mua enemmän kuin ilmeisesti ketään muuta (arvostelujen perusteella) :).

Mites tuo Pacman muuten toimii GBA:lla, joudutaan ilmeisesti turvautumaan ruudun scrollaamiseen, kun ruutu on niin pieni? Esim. Bubble Bobble Old & New -pelissä scrollaus häiritsee mua enemmän kuin ilmeisesti ketään muuta (arvostelujen perusteella) :). [/B]

Molemmissa museumin ja collectionin pacman ja Ms Pacman peleissä on valittavissa joko scrollaava tai kokoruudun versio. Pidän scrollaavasta huomattavasti enemmän, kokoruudun versiossa kaikki on kovin pientä.

Ylös Bottom