Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pal

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OPA
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

OPA

New Member
Olisin Kiinasta ostamassa PS2:n, mutta sen pitää olla PAL-versio.
www.psreporter.com/pal_system_tv_standard.html Tuon mukaan Kiinassa on myös PAL-versio käytössä. Onkohan todella näin? Ja jos joku minua viisaampi kertoisi mitä nuo kirjaimet PAL-sanan perässä meinaavat.

Eli jos ostan Kiinasta koneen niin toimii moitteettomasti myös Suomesta ostetut pelit?

Kiinasta kuule jos ostat PS2n niin se on NTSC, se on malliltaan 30006 R, sen DVD on R3 ja pelit NTSC J, verkkovirta sama kuin täällä. Eli sillä toimivat japanilaiset pelit sekä region3 DVDt. Modaamiseen tarvitsisit naurettavan kalliin Blue Messiah -piirin jota et täältä saa, etkä oikein mistään.

Tuollainen kone on minulla nyt. Kiinassa ei nimittäin myydä muuta PS2ta kuin tuota erityista aasian versiota.

Puuttumatta siihen, miksi hankkisit koneen Kiinasta... PAL-merkintä paketin kyljessä ei takaa, että konsoli pyörittäisi europelejä. Ei Japanistakaan ostetut pelit toimi jenkkipleikkarilla, vaikka molemmat näyttävät NTSC-kuvaa. Sen tarkempaa tuntemusta kiinalaisista laitteista minulla ei ole.

... koska vanhemmat lähtevät matkalle Kiinaan ja tunnetusti Kiina on halpa tai ainakin halvempi, kuin Suomi. Mutta ei voi mitään. Eiköhän nuo sanat riittänyt estämään minua ostamasta konetta sieltä. Kiitosta!

Ylös Bottom