Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Palautelomake rikki

No vika on tuossa Daoksessa (int2000.net) joiden palvelimella sivut sijaitsevat ja myös tuo palautelomake käyttää suoraan heidän tarjoamaa ohjelmaa tuon palautelomakkeen sisällön toimittamiseen emailiin ja tuota ohjelmaa ei nyt löydy palvelimelta. Mutta jos on todellista asiaa niin sitä minun nimeä klikkaamalla (esim. uutisen lopussa) voi lähettää emailia minulle.
Ja tässä se minun email osoite vielä kerran:
slaisser@nic.fi

Kaikille:
Jos taas tämä ei nyt hetken kelpaa (eli pakko päästä lähettämänään nimettömänä jonkin paulaute-sivun kautta niin tuskin mitään asiallista asiaa silloin onkaan) niin ei voi mitään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser
Jos taas tämä ei nyt hetken kelpaa (eli pakko päästä lähettämänään nimettömänä jonkin paulaute-sivun kautta niin tuskin mitään asiallista asiaa silloin onkaan) niin ei voi mitään.
Eikö olisi kuitenkin aika kohteliasta laittaa palautelomakkeen sijasta näkyviin ilmoitus, että lomake ei ole valitettavasti nyt käytössä, keskustelufoorumia voi käyttää, jne?

Olennaisin pointti palautteessani oli, ettei ole mukavaa kirjoittaa palauteviestiä ja todeta operaation päättyvän virheilmoitukseen. Käyttäjän kannalta ei ole mitään väliä miksi lomake ei toimi (ja tuskin kiinnostaakaan).

t. tero
 
Ylös Bottom