Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Palautetta, odotuksia

rugueux

New Member
Vihdoinkin. Olen jo pitempään kerennyt odottamaan cube-osion avautumista.

Toivottavasti uutisoinnin taso pysyy korkeana ja aktiivisena (ja myöskin negatiiviset asiat uutisoidaan) ja jos arvosteluja tulee lähelläkään PS2-osion vauhtia, niin hyvin menee. Muutenkin aktiivisuudesta ottakaa mielummin mallia PS2-puolesta kuin Xbox-puolesta.

Odotan mielenkiinnolla tulevaa..
 
Ollaanhan tässä oltu jo yli vuoden verran jo pystyssä, tosin vain muutama päivä tässä nimenomaisessa cubefin.com -osoitteessa. Jatkuvuutta pitäisi löytyä ja sivu päivittynee tasaisesti..

- Esa
 
Kannattaa huomioida, että ps2fin.com - saittia tekee huomattavasti useampi ihminen kuin xboxfiniä, joka on ilmeisesti täysin muutaman ihmisen varassa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Loke
Kannattaa huomioida, että ps2fin.com - saittia tekee huomattavasti useampi ihminen kuin xboxfiniä, joka on ilmeisesti täysin muutaman ihmisen varassa...

kahden ihmisen.
joista toisella kuitenkin on xbox.
Anteeksi nyt vaan mutta se on jotenkin omituista.
 
En tiedä onko se nyt omituista että Xboxfinilla on vain kaksi ylläpitäjää joista toisella on itse kone. Sehän menee suhteessa sen koneen installed baseen täällä suomessa verraten tuohon PS2finiin ja PS2teen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Loke
Kannattaa huomioida, että ps2fin.com - saittia tekee huomattavasti useampi ihminen kuin xboxfiniä, joka on ilmeisesti täysin muutaman ihmisen varassa...

Hei.. miksi toi kuulostaa tutulta? Ai niin.. ;)

- Esa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi


Hei.. miksi toi kuulostaa tutulta? Ai niin.. ;)

- Esa

ai miten niin ;)

Siksi toiseksi Esa värvää porukkaa PS2FINistä oikein urakalla(Todellisuudessa taitaa osa PS2FINin porukasta palvoa myös Cubea ja värväytymistä kyseessä pikemminkin). Eli jos PS2FIN kaatuu, niin syytämme Esaa ;) (Vitsi siis)

Ja todellisuudessa vaikkaan, että CubeFin porhaltaa päivityksessa PS2FINin ohi ainakin Uutisissa. Mikäli Esaa olen oppinut tuntemaan.

Täältä löytyy saittien tiimit:

CUBEFIN

PS2FIN

XBOXFIN

Tosin Esa, Loke ja Griever ovat autelleen myös PS2FINiä ja yhteistyö jatkuukin tulevaisuudessa puolin ja toisin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Siivosin CubeFIN BBS:n Yleistä -aluetta rankalla kädellä. Eli siellä on yhdistelty ketjuja ja siirretty kamaa. Tein myös HArdware-alueen, jotta porukka pysyy kärryillä paremmin siitä, mitä on jo keskusteltu.

Erittäin positiivisesti olen yllättynyt, kuinka paljon porukkaa tuolla jo näyttää käyvän. Ei vaan PS2-julkaisun aikaan ollut moista ruuhkaa PS2FINissä :D
 
Ylös Bottom