Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paljon Hyviä Gba Pelejä Vaihtoon!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yoshi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

yoshi

New Member
Nämä vaihtaisin:
Rayman advance
Jurassicpark3 park builder
Super street fighter 2 revival
Pokemon kortti peli(GBC)
Pokemon silver(GBC)

Näihin vaihtaisin:
Supermario advance 2
Golden sun
V-Rally
Supermario advance 3
Megaman battle

Pelit ovat luonnollisesti huippukunnossa ja ohjeet löytyy jokaiseen(paitsi pokemonkorttipelille(kiitos kaverini koiralle!)) Paketteja ei valitettavasti ole, muuta kuin Pokemon Silveriin. Tämä johtuu siitä että säilytän GBA pelejä itse puu töissä niitä varten tekemässäni lootassa. Jos joltain löytyisi Supermario advance 2 tai Golden sun niin voisin vaihtaa 2 listan peliä jompaan kumpaan niistä, tai maksaa hieman gejä väliin.
Pistäkääpäs tarjousta tulemaan! Voitte pistää tarjousta myös ee-mailiini: sami153@luukku.com

ELIKKÄ VOISIN VAIHTAA KAKSI VAPAA VALINTAISTA PELIÄ LISTASTA, YHTEEN PELIIN!!! Eikö ketään kiinnosta?
ELIKKÄ, VAIHDA YKSI SAAT KAKSI!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan controll
etkö tartteis mun GT advace championchip racing autokaahailu peliä
voisin vaihtaa johonkin noista
Kiitos, mutta ei kiitos. Olen tahkonut tuota peliä kaverillani ihan tarpeeksi. Siis sehän on se GBA:n eka rallipeli?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Korbenn
Mulla olis toi V-Rally 3 myynnissä, uutta vastaavassa kunnossa 30e, kiinnostaako?

En haluis vaihdella.
Enkä minä ostaa... Mutta katotaan uudelleen muutaman viikon päästä. Jos kukaan ei ole siihen mennessä vaihtanut mulle Golden sunia ta Mario advance kakkosta, nii sitte voisin ostaakki. Palataan asiaan silloin.

No niin näyttää siltä että kukan ei ole kiinnostunut vaihtamaan kyseisiä pelejä kyseisiin peleihin, joten nyt meni juttu uusix. Jos joltain löytyy KURUKURUKURURIN (<vittu mikä nimi:D !) Niin voisin vaihtaa siihen kaksi listan peliä (!!).

Tai jos joltain löytyy Goldensun tai Super Mario advance 2 voin vaihtaa KOLME (3) (1+1+1) (!!!) listan peliä jompaan kumpaan!

Eli vaihda yksi keski verto saat kaksi!!! Tai vaihda yksi hyvä saat kolme!!!

Lista:
Super street fighter 2 Turbo trevival
Jurassic park 3 Park builder
Rayman advance
Pokemon kortti peli

Muutin mieleni, haluatko vaihtaa V-Rally 3:sen kahteen peliin?
(Super street fighter 2 Turbo trevival ja Rayman Advance)

vastaa: jerry.pentikainen@ktm.fi

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Korbenn
Muutin mieleni, haluatko vaihtaa V-Rally 3:sen kahteen peliin?
(Super street fighter 2 Turbo trevival ja Rayman Advance)

vastaa: jerry.pentikainen@ktm.fi
Tällä hetkellä vastaukseni on ei, mutta viikon päästä voi vastaukseni olla hyvinkin toinen.

Ylös Bottom