Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paljonko käytätte PSP:tä ja missä/miten?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Decap
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Paljonko käytätte PSP:tä ja missä/miten?

ekan psp:n kanssa tuli varmaan kuukausi leikittyä ja sitten kyllästyin ja myin pois, nyt oli sitten pakko saada taas uusiksi kun ps3:kin on talossa, sitä hauskuutta kesti modaus ja puoli tuntia etäkäyttötestiä ja taas on sen jälkeen ollut pölyttymässä pari kuukautta. Ehkä on aika taas luopua ja hommata yksi ps2 lisää.
 
Vastaus: Paljonko käytätte PSP:tä ja missä/miten?

Kun PSP:n ostin, niin tuli tietenkin tutustuttua ja leikittyä sen kanssa lähes joka päivä. Jossain vaiheessa oli jokin kuukauden parin tauko ehkä, mutta on taas tullut käytettyä melko ahkerasti.

Pidemmillä matkoilla yleensä aina mukana ja bussimatkoillakin joskus. Kotona tulee useimmiten kuitenkin pelattua ja kaverilla monesti tullut piestyä ad-hocina.
Hajosi Creativen Zen Vision M soitin, niin ostin PSP:n vähän sitäkin korvaamaan. Tosin musiikkia ei ole tullut niin hirveästi sitten kuitenkaan PSP:llä kuunneltua (paitsi internet radioita kun wlan alueelle sattuu). Videoita tulee katsottua.

Harmillisen vähän on pelejä joissa olisi infrastructure moninpeli ad-hocin lisäksi.
 
Vastaus: Paljonko käytätte PSP:tä ja missä/miten?

Jou!
Tuli tilattua psp ps3 rinnalle.Mukaan otin 4gt kortin ja GTA vice city stories pelin.
Sanokaas tietävät,mikä tuo OE firmis on ja mitä eroa ja plussaa sillä on vakioon?Mistä sen saa ja vaatiiko asennus/vakion korvaus jotain jumalallisia asentajan taitoja?

Danke.
 
Vastaus: Paljonko käytätte PSP:tä ja missä/miten?

Sanokaas tietävät,mikä tuo OE firmis on ja mitä eroa ja plussaa sillä on vakioon?Mistä sen saa ja vaatiiko asennus/vakion korvaus jotain jumalallisia asentajan taitoja?

Epävirallinen versio firmwaresta, joka mahdollistaa kaikenlaista sellaista, mitä Sonyn virallinen ei mahdollista. Ja toisin päin.

http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=27976

http://www.tdubel.com/psp/Kustomoitu_firmware
 
Vastaus: Paljonko käytätte PSP:tä ja missä/miten?

Itse luulin käyttäväni PSP:tä melko aktiivisesti, ennen kuin sain sen, mutta todellisuudessa käytän sitä melko harvoin. Syynä on, että PSP on yksinkertaisesti liian iso, vaikka minulla onkin Slim & Lite - malli. Myös helposti naarmuntuva ja vähän hauraalta tuntuva PSP ei repussa tai taskussa kulje ilman tukevaa koteloa.

Silloin kun minulla on PSP mukana käytän sitä lähinnä pelejen pelaamiseen. Musiikkia kuuntelen silloin, kun olen sitä laittanut muistikortille. Yhtään leffaa en ole vielä saanut muistikortille. Ongelmaksi on muodostunut tekstitykset.

Kunhan vain hankin PSP - Head Setin ja Skype tilin, alan varmasti myös käyttämään Skypeä. Go!Messenger tuntui niin bugiselta ohjelma, etten viitsi sen kanssa enää pelleillä.

Matkoille PSP on ehdoton. Tylsän lentomatkan tai bussiajelun pelastaa PSP. Kotonakin tulee PSP:tä käytettyä silloin tällöin, varsinkin kun kikkailee PSP:n ja PS3:n kanssa.

Koulussa mulla on harvoin mukana PSP. Lähinnä sen takia, että sitä on kuten jo sanoin vaikea kuljettaa taskussa ja reppuun ei viitsi laittaa, ettei joku varasta sitä. Toinen ongelma on se, että aina kun kaverit näkevät minulla olevan PSP mukana, alkaa hirvee tappelu siitä, kuka sillä pelaa ja mitä :D Kaikki vain haluaisivat pelata sillä :D
 
Vastaus: Paljonko käytätte PSP:tä ja missä/miten?

Kyllähän PSP:tä tulee aika paljon käytettyä kun on kunnon pelejä jota pelailen aika paljon ja netti selain toimii vaikka onkin hieman hiras.:D
 
Vastaus: Paljonko käytätte PSP:tä ja missä/miten?

Vähemmälle on nyt PSP:n käyttö jäänyt, kun alkaa noita laitteita nurkat pursuilemaan. Lisäksi fiilistä latistaa, kun WLAN on jostain syystä kyrvähtänyt(?). Ilmoittaa vain, että pitäisi laittaa asetuksista päälle, mutta eihän siellä asetuksissa edes moiselle ole kohtaa...
Muuten sillä oli mukava pelailla sängyssä kunnes alkaa luomet painamaan. :)
 
Vastaus: Paljonko käytätte PSP:tä ja missä/miten?

Aika noloa verrata PSP:tä Game Boyhin. :D

Kuin niin? Eivät kaikki seuraa niin tarkkaan ja onhan se aikalailla samannäköinen kuin alkuperäinen Gameboy Advance, josta Sony on selvästi mallia hakenut.

Itse käytän PSP:tä käytännössä vähän kömpelönä podcast-soittimena, kun niitä saa ladattua laitteelle suoraan (tukevatko nämä nykyiset taskusoittimet yleensä wifiä?), tunnin tai pari viikossa. Pelikäytössä laite ei tapaa pysyä käsissä.
 
Vastaus: Paljonko käytätte PSP:tä ja missä/miten?

Minä olen viimeisen 2 vuoden aikana pelannut ehkä 100h sillä psp tuntuu aika lelulta jos omistaa kunnon koneen tai ps3
 
Vastaus: Paljonko käytätte PSP:tä ja missä/miten?

Minulla on pelaaminen vähentyny viimme vuosina, mutta silloin kun haluaa pelata tulee kaivettua psp hyllyltä. paljon helpompaa aloittaa pelaaminen pspllä kuin tietokoneella. eikä tarvi tietokonetta päivittää
 
Vastaus: Paljonko käytätte PSP:tä ja missä/miten?

Käytättekö paljon edelleen psp:tä ja jos niin missä ja miten? (pelit/leffat/musa)

En ikinä missään. Joskus tulee ostettua joku alepeli, mutta ei niitäkään tule pelattua.

DS:llä pelaan ainakin 100% enemmän.
 
Vastaus: Paljonko käytätte PSP:tä ja missä/miten?

Vähemmälle on nyt PSP:n käyttö jäänyt, kun alkaa noita laitteita nurkat pursuilemaan. Lisäksi fiilistä latistaa, kun WLAN on jostain syystä kyrvähtänyt(?). Ilmoittaa vain, että pitäisi laittaa asetuksista päälle, mutta eihän siellä asetuksissa edes moiselle ole kohtaa...
Muuten sillä oli mukava pelailla sängyssä kunnes alkaa luomet painamaan. :)

Voisi auttaa jos käännät sen wlan vivun "päällä" asentoon...
 
Vastaus: Paljonko käytätte PSP:tä ja missä/miten?

ei enää yhtään koska vaihdoin pspeen nintendo ds+ edge sd+ muuta kivaa =) ja vaikka omistaisinkin pspeen en sitä hirveästi käyttäisi koska autossa se peilaa todella paljon ja muutenkaan pspeellä oikeastaan mitään hyvää voi tehdä ainakaan jos ei ole custom firmware
 
Vastaus: Paljonko käytätte PSP:tä ja missä/miten?

Aika paljon tulee pelattua. Tosin nyt muuta viikko ollu vähän hiljaisempaa. Mutta eiköhän se taas tuosta virkisty kun saa uuden Football Managerin. Elokuvia tulee aika vähän kateltua, vaikka jokusen UMD-leffan omistankin.
 
Vastaus: Paljonko käytätte PSP:tä ja missä/miten?

Hiukan vähentyy käyttö kun hommaan xboxin, mut muuten aikas paljon. Koulussa kun ei ollut mitään hommaa ni pelailin psptä aika kivasti kaverin kanssa. Rentoa meininkiä ammattikoulussa katos. :D

Tunti pari päivässä tulee pelattua, joskus ei yhtään, kuten kirjottelin nii alkaa vähentyä käyttö. Mut missään nimessä en mitään ds:ää hommaa, enkä kadu sekuntiakaan et hommasin psp:n... :)
 
Vastaus: Paljonko käytätte PSP:tä ja missä/miten?

Käytännössä päivittäin.. Mukava tahkota mm. vanhoja PSone klassikoita kun kotona muut koneet kotona varattuina:p..

Varsinkin matkoilla, pespi on pakollinen laite.
 
Vastaus: Paljonko käytätte PSP:tä ja missä/miten?

Kotona tulee pelailtua välillä joka päivä, mutta välillä on parin viikon taukoja. Pitkillä matkoilla yleensä aina mukana.
 
Vastaus: Paljonko käytätte PSP:tä ja missä/miten?

Itse ei tule juurikaan pelailtua,se kun on poikien (6V ja 8V) hommaa. Eivät nekään kuin pari tuntia viikossa max. Itse käyn silloin tällöin netistä päivityksiä hakemassa ja joitain ilmaispelejä (demoja) etsimässä. Mutta kun ollaan matkailuautolla reissussa niin PSP on ehdoton väline pojille pidemmillä ajomatkoilla. Mutta kotona kun on PSX, PS2, WII, GameCube GBA-adapterilla ja niihin joitain kymmeniä pelejä niin eipä joka konsolille aina ehdi. Niin ja tuota pelaamisaikaakin kun rajoitetaan.
 
Vastaus: Paljonko käytätte PSP:tä ja missä/miten?

Itse käytän PSP:tä todella paljon. Käytän sitä kyl netin surffailuun, gmail lukemiseen ja muiden sivustoje kattomiseen. PSP on todella hyvä MP3 ja MP4 soitin. Toistaa musat ja videot todella hyvin sekä kuvat. Otan sen aina mukaan laivalle ja ym matkailuun ja joka puolelle! Mutta Sony saisi jo julkaista sen uuden ohjelmistopäivityksen, joka on mun ymmärtääkseni 6.30. Uusi ja parempi nettiselain ja Flash Player olisi hyvä.. PS3 saa 29 kesäkuuta päivityksen, eli ens viikon tiistaina. :D
 
Ylös Bottom