Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pangya! Golf with Style

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Legge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Legge

Active Member
Onko kukaan hankkinut ks. peliä? US-versiossa ei kait ollut 480p/16:9-tukea, mutta euroversion kotelossa oli ainakin HD/EDTV yhteensopivuusmerkki. Onko PAL-versiossa tehty siis muutoksia?

Vastaus: Pangya! Golf with Style

Itse itselleni vastaten: 480p on mukana PAL-versiossa, mutta kuvasuhde on edelleen vain 4:3.

harmi, että tuossa ei taida olla nettipeliä?
Tietokoneella pangyaa pelatessa juuri se nettipeli oli koko pelin suola.

Juuri vaihdoin tuon pelin itselleni, ja pitää nyt sitten luonnollisesti tulla tänne hehkuttelemaan aiheesta. Hieno on nimittäin tuo lyöntimekaniikka, paljon parempi kuin Wii Sportsin golffissa, TIger Woodsia en ole kokeillutkaan.

Ja ei oo nettipeliä ei, mutta toi yksinpelikampanja tuntuu olevan loputtoman syvä...ratoja on vaikka kuinka, samoiten kuin unlockattavia asioita.

Omistan myös kyseisen pelin wiille. En oikein ole varma tuosta nettipelistä, että onko se netissä ilmaiseksi pelattavana vai miten on..? Jos on, niin onko mahdollista, että joku voisi laittaa minulle vaikka pelin linkin tai vastaavaa. Itse pidän pelistä hyvin paljon. Ja kuten tässä ketjussa on mainittukkin jo, niin peli on parempi kuin wii sports. Hahmot ovat mielestäni aivcan ihania, ja niillä on mukava pelata. Ainakin parempi kuin jollain kasvottomilla ja luenteettomilla tikku-ukoilla.

Ylös Bottom