Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Paras ajopeli ps2:lle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tobias_Rieper
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eiköhän se Gran Turismo 3 A-Spec ole vielä se suurin ja mahtavin...
WRC:tä voi harkita jos ralli kovasti kiinnostaa, mutta parempiakin ralli-pelejä on (toivottavasti) tulossa.

No riippu millasesta ajosta tykkäät.
Jos haluat pelkkää rallipeliä niin WRC2001 ehdottomasti.
Mutta sitten taas GT3 on monipuolisuudellaan parempi mitä WRC2001, koska GT3:ssa voi ostaa autoja virittää niitä ym... On ralli pätkiä ja rata-ajoa.(kyllä kaikki teitää mitä GT3:ssa on) Tosin tuntuu että ralli on vaan pakollinen lisä GT3:ssa, en verran typeriä pätkiä siinä on.
Ainakin mulle en sitten tiedä onko muille käynyt samallalailla, että kun GT3 pistää hylyyn vähäksi aikaa niin ei jaksa alottaa sen pelaamista pitkiin aikoihin, kun taas WRC2001 jaksaa aina sillon tällön pelata vaikka ois pelannut sitä kuinka paljon. Jotenkin vaan rallissa on sitä jotain, mitä rata-autoilussa ei ole.
Eli mun mielipide on että WRC2001, toisaalta taas GT3:ssa on paljon hienoja autoja joita voi ostella ja virittää sitä mukaan kun pärjää kisoissa.
Mut näiden kahden välillä kannattaa miettiä, nämä pesee mennentullen kaikki PS2:lla ilmestyneet ajopelit.

Edit: Kirjoitus virheitä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Ainakin mulle en sitten tiedä on muille käynyt samallalailla, että kun GT3 pistää hylyyn vähäksi aikaa niin ei jaksa alottaa sen pelaamista pitkiin aikoihin, kun taas WRC2001 jaksaa aina sillon tällön pelata vaikka ois pelannut sitä kuinka paljon. Jotenkin vaan rallissa on sitä jotain, mitä rata-autoilussa ei ole.

Heh, mulla on ihan päinvastoin. Ralli-pelit olen aina pyyhkäissyt kerran läpi ja sen jälkeen ne ovat jääneet hyllyyn pölyttymään (V-Rallyjen moninpeliä lukuunottamatta). GT:n Gran Turismo mode taas kutsuu aina luokseen.
Olenkin aina ollut sen verran perverssi suomalainen, että rata-autoilu, varsinkin "koppiautoilla", on aina iskenyt eniten. Ralli ja Formulat tulevat kaukana perässä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver

Heh, mulla on ihan päinvastoin. Ralli-pelit olen aina pyyhkäissyt kerran läpi ja sen jälkeen ne ovat jääneet hyllyyn pölyttymään (V-Rallyjen moninpeliä lukuunottamatta). GT:n Gran Turismo mode taas kutsuu aina luokseen.
Olenkin aina ollut sen verran perverssi suomalainen, että rata-autoilu, varsinkin "koppiautoilla", on aina iskenyt eniten. Ralli ja Formulat tulevat kaukana perässä.

Mmmnii-in, maku asia, maku asia.

GT3 ja WRC ovat tällä hetkellä varmasti parhaat ajopelit, mutta ensi kesän ja syksyn aikana pitäisi tulla V-Rally 3 ja Colin McRae Rally 3.0, joita kannattaa pitää silmällä. WRC on hyvä peli, mutta uskon että nuo kaksi rallia tulevat olemaan vielä parempia, mutta sen näkee sitten kun on niiden aika.

Jos haluut räiskintä autopelin niin ehdottamasti TwistedMetalBlack (paitsi kannatta ostaa jenkkiversio)

Ylös Bottom