Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Parhaat Live Arcade -moninpelit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lukree
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Lukree

New Member
Ei ole juurikaan tullut osteltua noita arcadepelejä, joten voisi pikkuhiljaa tutustua siihenkin puoleen.

Varsinkin kiinnostaisi hankkia moninpeleiksi sopivia hauskoja partypelejä.

Suosituksia?
 
Vastaus: Parhaat Live Arcade -moninpelit

Worm on kyllä loistava party peli ja sen saa suht huokeaan hintaankin tuolta livestä.

Itse on tuota N+ ninjatasoloikkaa tullut kaverin kanssa tahkottua lukuisia tunteja. Loistava ajantajun kadottaja.
 
Vastaus: Parhaat Live Arcade -moninpelit

-Nhl arcade 3vs3 (vai mikä se nyt olikaan) arcadelätkää, jopa 3vs3 moninpelit mahdollisia
-Carcassone, huippumielenkiintoinen lautapeli virtuaalimuodossa
-Bomberman Live, tuskin kaipaa esittelyä
-Golf: Tee it Up, suomalainen helposti lähestyttävä golfpeli

Tuossapa nuo, mitä itse tapaan pelata porukassa, muitakin mielenkiintoisia nimikkeitä toki löytyy, kuten Small Arms-räiskintä ja jo mainittu Worms. Tappelupelejä en ole kokeillut, eiköhän nekin ihan passeleita ole. Yllättävän monissa arcade-peleissä on muuten lokaali moninpelimahdollisuus, joten kehotan kiertelemään pitkin Marketplacea ja rohkeasti latailemaan trial-versioita!
 
Vastaus: Parhaat Live Arcade -moninpelit

Castle Crashers!

2-4 pelaajan co-op, yllättävän pitkäkestoinen arcadepeli. Sujuvaa taistelua, hahmonkehitystä, rahankeräilyä. Mahtava peli, tullut pelattua pariin kertaa läpi ja varmasti jossain vaiheessa tulee viel pelattua lisää.
 
Vastaus: Parhaat Live Arcade -moninpelit

Toinen ääni Castle Crashersille; periaatteessa tosi yksinkertaisen pelimekaniikan takaa paljastuu tosi hauska ja koukuttava "sähellys-slash'em up". Mutta hauskaa vain cooppina.
 
Vastaus: Parhaat Live Arcade -moninpelit

castle crashers on co-oppina herkullinen tekele. alien hominid ok mutta turhan vaikea ehkä party peliksi. Wormsia en suosittele ostamaan koska siitä tulee uusi versio piakkoin niin kannattanee odottaa siihen.
 
Vastaus: Parhaat Live Arcade -moninpelit

Itse annan myös äänen Castle Crashersille ja Assaul Heroseille. Molemmat olen kaverin kanssa liven välityksellä läpäissyt ja hyviä pelejä!
 
Vastaus: Parhaat Live Arcade -moninpelit

Bomberman, Assault Heroesit ja Small Arms ovat hyviä co-op pelejä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Parhaat Live Arcade -moninpelit

Bionic Commando toimii myös yllättävän hyvin kahden pelaajan co-oppina. Loistopeli muutenkin, harmi vain ettei co-oppina voi pelata verkon yli.
 
Vastaus: Parhaat Live Arcade -moninpelit

Ikaruga ehdottomasti :) Jos pää kestää jatkuvan turpaan saamisen :D
 
Ylös Bottom