Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PayPal-maksujen vastaanottaminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hex
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Hex

Active Member
Onko kenelläkään kokemuksia PayPal-maksujen vastaanottamisesta ja siirtämisestä suomalaiselle tilille? Onnistuuko tuo ilman PayPal-tilin maksullista päivittämistä ja mihin pankkeihin se onnistuu? Jokainen siirto kai maksaa useamman euron, joten ei viitsisi ruveta yrittämään ja erehtymään.

Vastaus: PayPal-maksujen vastaanottaminen?

Eipä ole, mutta entäs jos tekisi näin: siirrät kaikki rahat minulle ja minä siirrän rahat tilillesi? Minulle on ihan sama, onko raha kortilla vai jo valmiiksi Paypalin tilillä. Tuosta ei tulisi kummallekaan mitään kuluja. Tietysti jo sitä rahaa on Paypallilla tuhansia euroja, harkitaan uudelleen ...

Vastaus: PayPal-maksujen vastaanottaminen?

Ai niin tosiaan, PayPalille tulevat rahathan voi käyttää omiin ostoksiin, eikö? Homma ei ole vielä varma, kun itse asiassa, jos rahat tulevat, ne ovat palautus minun tekemästäni maksusta. Tosin jos myyjä ei halua rahoja ko. maksulla palauttaa, menee homma Luottokunnalta reklamoinnin kautta, joka olisi oikeastaan helpompaa. Tulossa on $260, jonka saisi varmaan itsekin kulumaan, mutta ei käteinenkään olisi pahitteeksi, joten pidän tarjouksesi mielessä. Kiitos.

Ylös Bottom