Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PC-monitori ja Playstation2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jeppe Jääkarhu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
J

Jeppe Jääkarhu

Guest
Olisiko kenelläkään tietoa asiasta: miten liitän playstation2:sen PC-monitoriin? Olen kuulut sen onnistuvan jotenkin.

nöyrästi: Jeppe Jääkarhu

vga-boxi...

Ainakin yhdenlainen vga-boxi löytyi.
A.I. Trading Ltd mainostaa netissä Gamars: V-box merkkistä laitetta (a,50US$) jossa on s-video ja video sisään ja vga ulos tulot. Mainoksessa vielä lukee että N64, PSX, Playstation:in kuva PC ruudullesi. Tosin olisi mukava löytää suomalainen maahantuoja tälle laitteelle. Jos joku tietää, heittäkää vietiä listalle.
T: Jeppe

Sanuralta on luvatu VGA-boxia jo kauan mutta eivät ole jostain syystä tavaraa saaneet maahan??

VGA-Boxi ??

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kani
Sanuralta on luvatu VGA-boxia jo kauan mutta eivät ole jostain syystä tavaraa saaneet maahan??

Olin juuri tänään yhteydessä Hong Kongiin tuon VGA-boxin tiimoilta... vermeestä tulee paranneltu versio - toimii ok! myös versio 5 PAL-konsoleissa
Ainoa mutta on tuon hinta Suomeen tuotuna n. 85-95 Euroa :mad:

No joka tapauksessa tuota on tulossa pieni erä helmikuun alussa
ja sitä voi sitten kysellä jälleenmyyjiltämme
http://www.sanura.fi

terveisin,
SANURA SUOMI Oy
Samuli Laitinen
Tuotepäällikkö
Kyttäläntie 8
00390 Helsinki
p. 09 5123 85 50
samuli.laitinen@sanura.fi

Viimeksi muokannut moderaattori:
Onko tuossa/ missään VGA-boxissa RGB-In ja VGA- Out mahdollisuutta? Tuo s-videosta konvertoitu kuva saattaa näyttää ikävältä monitorin tarkalla ruudulla= ei ainakaan paremmalta kuin PS2:n RGB-scart kuva laadukkaalla televisiolla...?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sami
Onko tuossa/ missään VGA-boxissa RGB-In ja VGA- Out mahdollisuutta? Tuo s-videosta konvertoitu kuva saattaa näyttää ikävältä monitorin tarkalla ruudulla= ei ainakaan paremmalta kuin PS2:n RGB-scart kuva laadukkaalla televisiolla...?

Käsittääkseni kaikki PS/PS2 VGA boxit kytketään kiinni PS/PS2:n av-liitäntään ja käytetään RGB-signaalia sillä se on yksinkertaisin ja halvin tapa tehdä VGA-boxi.

Odotan mielenkiinnolla miltä PS2:n DVD-kuva näyttää RGB:nä VGA boxin kautta videotykin VGA-liitäntään sillä tähän asti tykin kanssa olen käyttänyt s-videota tykin liitännöistä johtuen (composite, s-video, VGA).

PS2:n saa toki toimimaan omatekoisella kaapelilla tykin/VGA-putken kanssa edellyttäen että tykki/putki osaa 15KHz-taajuuden ja on yhteensopiva PS2:n sync-signaalien kanssa. Jossain mulla on ohjekin tuommoisen piuhan tekemiseen, löytyy mahdollisesti vanhasta BBS:stä.

Lisää aiheesta täällä:

http://www.ps2fin.com/bbs/showthread.php?s=&threadid=1562

Viimeksi muokannut moderaattori:
PC-monitori yhteys

Katsoppa tästä linkistä:
http://www.electronic-devices.com/playstation2.htm

Siellä tuntu olevan k.o laite ja hintaa EUR 77,46.
Et Sillai.

tuota niin voiko sillä VGA boksilla pelata ntcs pelejä??????

Ylös Bottom