Hei sinä pc- tai konsolipelaaja!
Miksi pelaat? Miltä se tuntuu? Kuinka paljon pelaat päivittäin? Kuinka kauan olet pelannut ylipäätään? Mikä on mielestäsi parasta/pahinta pelaamisessasi?
Olen freelancer-toimittaja, ja teen juttua pc- ja konsolipelaamisesta. Kaipaan mahdollisimman monilta omakohtaista kokemusta pelaamisesta. Eniten kiinnostaa,
-millä ja mitä pelaat (pc/konsolit)
-kuinka usein pelaat ja kuinka paljon kerralla (per kk/tunneissa)
-onko pelaaminen haitannut muuta elämääsi vai haittaako muu elämäsi pelaamista?
-mikä on mielestäsi peliriippuvuutta vai onko sitä olemassa lainkaan?
-oletko kokenut itse olevasi riippuvainen viihdepelaamisesta?
Vapaamuotoisia tarinoita otetaan vastaan SÄHKÖPOSTITSE
viitanenPOISTATAMA@hotmail.com
Huomaathan, että POISTATAMA pitää poistaa
T: J.Viitanen
HUOM! Kaikki kommentit ja kokemukset käsitellään luottamuksellisina. Kirjoittajien nimet muutetaan itse jutussa, eikä kirjoittajia yksilöidä. Kokemuksia ja kommentteja lähettäneille ilmoitetaan myöhemmin julkaisu ja sen artikkeli, jossa heidän kokemuksiaan on käytetty. Kirjoittaminen on vapaaehtoista, eikä siitä saa palkkiota.
Miksi pelaat? Miltä se tuntuu? Kuinka paljon pelaat päivittäin? Kuinka kauan olet pelannut ylipäätään? Mikä on mielestäsi parasta/pahinta pelaamisessasi?
Olen freelancer-toimittaja, ja teen juttua pc- ja konsolipelaamisesta. Kaipaan mahdollisimman monilta omakohtaista kokemusta pelaamisesta. Eniten kiinnostaa,
-millä ja mitä pelaat (pc/konsolit)
-kuinka usein pelaat ja kuinka paljon kerralla (per kk/tunneissa)
-onko pelaaminen haitannut muuta elämääsi vai haittaako muu elämäsi pelaamista?
-mikä on mielestäsi peliriippuvuutta vai onko sitä olemassa lainkaan?
-oletko kokenut itse olevasi riippuvainen viihdepelaamisesta?
Vapaamuotoisia tarinoita otetaan vastaan SÄHKÖPOSTITSE
viitanenPOISTATAMA@hotmail.com
Huomaathan, että POISTATAMA pitää poistaa
T: J.Viitanen
HUOM! Kaikki kommentit ja kokemukset käsitellään luottamuksellisina. Kirjoittajien nimet muutetaan itse jutussa, eikä kirjoittajia yksilöidä. Kokemuksia ja kommentteja lähettäneille ilmoitetaan myöhemmin julkaisu ja sen artikkeli, jossa heidän kokemuksiaan on käytetty. Kirjoittaminen on vapaaehtoista, eikä siitä saa palkkiota.