Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

pelaaja lehden tarjous

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miikkis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

miikkis

Member
Terve onko jollain laittaa linkkiä siihen pelaaja-lehden tarjoukseen jossa sai 2 lehtee ja pelin 12e? mistää löytäny vaikka oitin ettiä.

Vastaus: pelaaja lehden tarjous

Tulikin tuosta mieleen että minä en ole saanut vieläkään sitä luvattua peliä. Pitää vissiin taas laittaa sinne viestiä.

Kurimus sanoi:
Tulikin tuosta mieleen että minä en ole saanut vieläkään sitä luvattua peliä. Pitää vissiin taas laittaa sinne viestiä.

Itselläni on myös ollut häikkää. Odotin pari kuukautta, jonka jälkeen laitoin emailin. Peli tuli emailin jälkeen kahdessa päivässä. :) Syyksi ilmoittivat maahantuojan vaikeudet.
Kummaksi asian tekee se, että kaverini, joka tilasi lehden + pelin samaan aikaan kun minä, ei silti saanut peliä samaan aikaan. Hän odotti vielä viikon, laittoi myös emailin ja peli tulikin sitten muutamassa päivässä myös hänelle. :)
Joten mailia vaan sinne, niin eiköhän pelit tule perille.

juho123 sanoi:
Itselläni on myös ollut häikkää. Odotin pari kuukautta, jonka jälkeen laitoin emailin. Peli tuli emailin jälkeen kahdessa päivässä. :) Syyksi ilmoittivat maahantuojan vaikeudet.
Jep, samaa sanoivat minulle kun melkein pari kuukautta sitten pistin sähköpostia.

Ylös Bottom