Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaaja-lehden tilauksessa ongelmia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bandicoot
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Bandicoot

Well-Known Member
Pelaajalehti sekoilee

Tilasin tutustumistarjouksena Pelaajalehden 3 ekaa numeroa silloin joskus, kun lehti markkinoille saapui. En jatkanut tilausta, mutta he lähestyivät minua ystävällisesti kirjeitse kesällä uuden tarjouksen muodossa. Tartuin täkyyn, sillä olihan laittaneet hyvän hinnan kestotilauksesta, 29,95 e/vuosi.

Jotta saisi lehden tarjoushintaan, piti lehti tilata sähköpostilla. Näin tein, en kylläkään koskaan saanut mitään varmistusta tilauksesta. Lehden ensimmäisen numeron piti saapua syyskuun alussa.

Noh, näin ei kuitenkaan käynyt. Eli uutta lehteä ei ole minulle saapunut, vaikka Pelaajalehden kotisivu mainostaa, että lehti on lähtenyt tilaajille 1.9.. Olen yrittänyt soittaa tänään koko päivän heidän asiakaspalvelunumeroon, joka oli lehdessä. Numero ei kuitenkaan vastaa. Siis numero ei vastaa. Kyseessä on kuitenkin asiakaspalvelunumero, niin herää kysymys miksi asiakaspalvelu ei vastaa???

Millaisia kokemuksia muilla? Toivon, että Pelaajalehti saa ongelmansa hoidettua pikaisesti, sillä kyseessä on kuitenkin loistava suomalainen pelilehti.

Puha ja Huttunen, lehden julkaisu on muutakin kuin pelailua :)

Itsekin päätin tilata lehden, kun vuosikertaa tarjottiin 30 euron hintaan. Tosin omassa tapauksessani tilaus sovittiin suoraan puhelimessa (he lähestyivät siis puhelimitse), joten ylimääräisiä sähköposteja en lähetellyt. Syyskuun lehti tuli tuossa viime viikolla ja ihan kohtalaiseltahan tuo lehti vaikuttaa (ainakin kivoja kuvia, jos ei muuta).

Ongelmia ei siis ole ollut täällä päin :)

(muutin muuten otsikkoa hieman)

Tämän olisi tietenkin voinut emailata tai ilmoittaa Pelaajan keskustelualueilla, mutta hoidamme asiaa. Todennäköisesti viimeviikkoiset sähköpostivirukset on aiheuttanut ongelmia, selvitämme pikaisesti.

Ev

Tyhmä on se joka maksaa, eli minä, kun otin puolen vuoden tilauksen hintaan 22. :( Tämäkin tapahtui puhelin myyntinä.

Re: Pelaajalehti sekoilee

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Noh, näin ei kuitenkaan käynyt. Eli uutta lehteä ei ole minulle saapunut, vaikka Pelaajalehden kotisivu mainostaa, että lehti on lähtenyt tilaajille 1.9.

Sama juttu - sain oman lehteni toista viikkoa myöhässä. Kyselin lehdykän perään Pelaajan asiakaspalvelusta - mutta soittamisen sijaan mailitse, ja sain vastauksen kiitettävän nopeasti, muutamassa tunnissa, vaikka virka-aika oli jäänyt jo kauas taakse.

Posti oli kuulemma jostakin syystä palauttanut osan jakeluun lähetetyistä lehdistä takaisin lähettäjälle. Korvaukseksi viivästyksestä lehden asiakaspalvelu pidensi tilausjaksoani kuukaudella. Loppujen lopuksi olen Pelaajan toimintaan viivästyksestä huolimatta erittäin tyytyväinen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Everlast
Tämän olisi tietenkin voinut emailata tai ilmoittaa Pelaajan keskustelualueilla, mutta hoidamme asiaa. Todennäköisesti viimeviikkoiset sähköpostivirukset on aiheuttanut ongelmia, selvitämme pikaisesti.

Ev

Jep jep, hivenen vaan harmittaa, kun lehteä ei ole tippunut luukusta silloin kun olisi pitänyt. Halusin tuoda asian julki nopeuttaakseni teidän toimintaanne. Nimittäin uusin käänne tilaussähläyksessä on se, etten ole vieläkään lehteäni saanut!!! Vastasivat kyllä minulle sähköpostitse jo viime viikolla ja lupasivat, että lehti on perillä samalla viikolla, mutta niin uskomatonta kuin se onkin, vieläkin olen tyhjin käsin. Alkaa mennä uskottavuus, joka on TODELLA harmi, sillä lehti on oikeasti hyvä :(

Ylös Bottom