Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaaminen vuonna 2007

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

chi

New Member
Täytyy sanoa että pelaaminen on todella siisti harrastus, pc:n nimeen en mene vannomaan, mutta konsoleilla todella smoothia, joka päivä voi ainakin muutaman tunnin ajan ottaa rennosti lempi pelinsä parissa ja katsella miten aika lentää, mutta aika ei ole ainoa asia mikä siinä kuluu, kukaan teistä katsonut lompakkoon viime aikoina :eek: , niinpä, pelaaminen on tullut todella kalliiksi varsinkin kun nykyään yhden pelin pelaa läpi illassa tai parissa, ja niinkään spede en ole että alkaisin koneitani modaamaan ja pelleilemään poltetuilla, peleistä menee kaikki fiilis ja arvo kun näkee sen poltetun peli 20 sentin arvoisella dvd läpyskällä, mutta mikä sitten avuksi kun nämä current ja next gen pelit ovat riisto porvari hinnoiltaan 50-70e eivätkä yleensä tarjoa sen edestä viihdettä, itse sanon suosikaa käytettyjä, pelejä vaihtoon kun niihin kyllästytään niin joku toinen saa kohtuu hintaan pelattavaa, ja samalla voi vaihtaa pois ne pelit joihin on itse kyllästynyt, kuitenkin käytettyjen varsinkin suht uusien ja next gen pelien hinnat ovat vielä korkealla :( , toivottavasti tämä pelien kallius huomataan ja hintoja lasketaan parilla kympillä niin olisi minullakin varaa pelata enemmän pelejä, tosiaan pelaaminen on todella siisti harrastus, mutta hemmetin kallis, kertokaapa siis mistä ja miten hankitte itse pelinne niin että tilin saldo ei näytä nollaa.
 
Vastaus: Pelaaminen vuonna 2007

Itse kaluan kauppojen alelaarit lävitse säännöllisesti. Tietenkin etsin myös täältä ja huuto.netistä pelini. Kauppaa suoritan molemmissa. Vanhasta pelistä yleensä pääsee eroon, jos ei kummastakaan edellisestä, niin viimeisenä vaihtoehtona vie divariin joka ottaa vaihdossa.

PS3 kiinnostaisi kyllä, mutta niukka pelitilanne ja hinta pakottavat odottamaan. Itselläni on vielä ainakin 7 peliä PS2lle hankkimatta jotka on pakko saada. Jos kauhea himo PS3 ei iske, niin saattaa kone löytää minulle vasta ens vuoden puolella.
 
Vastaus: Pelaaminen vuonna 2007

Välimerkkien käyttö kunnossa ketjun aloittajalla :)

Käytetyt pelit ja alennettuun hintaan myytävät uusintajulkaisut ovat hyvä keino hankkia halpoja pelejä, esim. 24 cubepelistäni olen hankkinut täyteen hintaan vain muutaman. Uuden konsolin ilmestyessä täytyy toki odotella kuukausia ennenkuin käytettyjä pelejä alkaa näkymään.

Mutta ennen ne konsolipelit vasta kalliita olivatkin, esim. SNESin Donkey Kong Country 799mk, eli n. 130 euroa.
 
Vastaus: Pelaaminen vuonna 2007

phanatic sanoi:
Välimerkkien käyttö kunnossa ketjun aloittajalla :)

No tosiaan.. melkein 2 riviä ehdin lukea aloitusviestiä ja siihen stoppasi kuin seinään. Liian vaivalloista hyötyyn nähden
 
Vastaus: Pelaaminen vuonna 2007

phanatic sanoi:
Välimerkkien käyttö kunnossa ketjun aloittajalla :)

Käytetyt pelit ja alennettuun hintaan myytävät uusintajulkaisut ovat hyvä keino hankkia halpoja pelejä, esim. 24 cubepelistäni olen hankkinut täyteen hintaan vain muutaman. Uuden konsolin ilmestyessä täytyy toki odotella kuukausia ennenkuin käytettyjä pelejä alkaa näkymään.

Mutta ennen ne konsolipelit vasta kalliita olivatkin, esim. SNESin Donkey Kong Country 799mk, eli n. 130 euroa.
Tuohon kun laskee vielä inflaation mukaan, päästään lähelle 150 euroa. Nykyään saa samalla rahalla jo pleikkarin.

Kuten olen muissakin ketjuissa maininnut, pelien hinnasta on melko turha valittaa, jos samaan aikaan vaaditaan laajempia ja hienompia pelejä. Kiristynyt rautakilpailu on nostanut reilusti myös pelien kehityskustannuksia, joka näkyy myös lopullisessa hinnassa.
 
Vastaus: Pelaaminen vuonna 2007

Laajemmat, komeammat pelit -> paljon töitä -> Korkeampi hinta. Saa nähdä mitä nuo verkosta ladattavat pikkupelit tuovat hinnoitteluun lisää. Saattaisi riittää meikäläiselle aika kivasti :rolleyes:
 
Vastaus: Pelaaminen vuonna 2007

phanatic sanoi:
Välimerkkien käyttö kunnossa ketjun aloittajalla :)
Joo; kiinnitäkää huomiota noihin "väleihin," niitä tekstejä tulee sillon luettua..:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pelaaminen vuonna 2007

chi sanoi:
Täytyy sanoa, että pelaaminen on todella siisti harrastus. PC:n nimeen en mene vannomaan, mutta konsoleilla todella smoothia: joka päivä voi ainakin muutaman tunnin ajan ottaa rennosti lempipelinsä parissa ja katsella miten aika lentää.

Mutta aika ei ole ainoa asia mikä siinä kuluu: onko kukaan teistä katsonut lompakkoon viime aikoina? :eek: Niinpä, pelaaminen on tullut todella kalliiksi varsinkin kun nykyään yhden pelin pelaa läpi illassa tai parissa, ja niinkään spede en ole että alkaisin koneitani modaamaan ja pelleilemään poltetuilla. Peleistä menee kaikki fiilis ja arvo kun näkee sen poltetun pelin 20 sentin arvoisella DVD -läpyskällä, mutta mikä sitten avuksi kun nämä current ja next gen pelit ovat riistoporvarihinnoiltaan 50-70 eivätkä yleensä tarjoa sen edestä viihdettä?

Itse sanon: suosikaa käytettyjä. Pelejä vaihtoon kun niihin kyllästytään niin joku toinen saa kohtuuhintaan pelattavaa, ja samalla voi vaihtaa pois ne pelit joihin on itse kyllästynyt. Kuitenkin käytettyjen varsinkin suht uusien ja next gen -pelien hinnat ovat vielä korkealla :(

Toivottavasti tämä pelien kallius huomataan ja hintoja lasketaan parilla kympillä niin olisi minullakin varaa pelata enemmän, koska pelaaminen on todella siisti harrastus, mutta hemmetin kallis. Kertokaapa siis mistä ja miten hankitte itse pelinne niin, että tilin saldo ei näytä nollaa.

Olkaa hyvä.
 
Vastaus: Pelaaminen vuonna 2007

Huuto.net on mun ehdoton "hovihankkija". X360 ostin käytettynä pari viikkoa sitten ja siihenhän on jo muikeat määrät pelejä käytettynä.
 
Ylös Bottom