Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Ajattelin, että voisin hankkia Ghost Reconin tai Medal of Honour: Frontlinen. Ongelma on vanha tuttu: alusta. Kumpi on parempi kummalla ja miksi?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Minulla on tuo MOH: Frontline Cubelle. Pelissä on loistava tunnelma, mutta tekstuurit ovat aika kökkösiä, joten veikkaisin, että se näyttäisi paremmalta Xboxilla. Juurikaan huonommalta se ei voi näyttää. Joissakin kentissä on ihan hyviä tekstuureja, mutta toisissa taas niin rakeisia/yksinkertaisia, että peli näyttää PSX:n peliltä, paikoitellen. Lisäksi se tahmaa melko usein.
Itse hankin monen vuoden läppärien käytön jälkeen vihdoin pelikuntoisen pöytäkoneen. Oli yllättävän säväyttävä jälleennäkeminen nettipelien kanssa. Vaikka konsolipelit pysyvät varmasti pääkiinnostuksen kohteena, kiinnostus lapsenkengissään olevien konsolien nettipeleihin väheni aika pahasti.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Juuh, itse asiassa tänään illalla saan uuden pelikuntoisen PC:n, ehkäpä hankin GR:n sitten sille. En ole vain tottunut harkitsemaan pelien PC-versioita, kun nykyinen myllymme ei mikään tehopumppu ole.
Vekkaisin, että ei, mutta riippuu tietysti innostuksesta pelityyppiin. Sen sijaan kannattaisi varmaan tsekata PC:n Call of Duty.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Niin, jos PC:lle hankin GR:n, ja jossain vaiheessa MoH:AA:n, niin mahtaako Frontlinea enää jaksaa tahkoa?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Onko kenelläkään tullut vastaan yhtään multiformaattipeliä, joka olisi Xboxilla huonompi kuin Cubella?
Tämä käsitys on minullakin. Itse ostan multiformaattipeleistä lähes aina Xbox-version, jos kaikki versiot ovat heti tarjolla ja jos hinnassa ei ole merkittävää eroa. Ei ainakaan tarvitse pelätä, että saa huonomman version.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Yleensä konversioissa on melko vähän eroa. Mutta nimenomaan tämän threadin peleissä on eroa niin että hyppää suorastaan päälle![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Yleensä kallistun minäkin Xboxin versioon, jos en niistä enempää tiedä. Ajattelin vain hommata uuden pelin Cubelle, mutta kannattaa kai suosiolla hommata joku Nintendon tai Segan kyhäämä.