Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Peliarvostelut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tonppa

KonsoliFIN Alumni
Arvoisat Dreamcast-fanit,

Jälleen on uusi lista avattu DCFiniin! Tällä kertaa paikan DC-gurut ovat antaneet pisteitään kaikille mahdollisille Euroopassa julkaistuille peleille!

Arvostelupisteet on annettu ilman sääliä, rankasti arvostellen. Eli hyviä pojoja (vähintään 7) ei siis anneta helposti!

Lista kehittyy varsinkin nyt alkuviikkoina tiheään, joten käy vaikka päivittäin kurkkaamassa sen hetkinen tilanne!

http://dc.konsolifin.net/artikkelit/artikkeli.php?juttuid=497

Listaan liittyvät purnaukset on tarkoitus sitten avautua tänne. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Har*
Riittäiskö keskiarvoihin yhden desimaalin tarkkuus?

Eiköhän tuo kahden desimaalin tarkkuus ole ihan tarpeen kun pelit saavat pongoja useammalta arvostelijalta. Ja viimeistään siinä vaiheessa kun laitetaan pelit paremmuusjärjestykseen...

Lista on päivitetty näyttävään kuntoon! Ulkoasua on muutettu luettavammaksi ja arvosteluja on lisätty urakalla. Myös yksin- ja moninpelien TOP 10 -listat ovat ajantasalla! Varsin yllättäviäkin nimiä sieltä löytyy!

Uusia pelejä on listalle luvassa ja arvosteluja, kunhan arvon gurut vain käyvät katsomassa mitä pointseja heiltä uupuu...

Mun powerstone 2 pisteet on ainakin menny powerstone 1:lle. Ja miks mulla on THPS:ssä ?/= ?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
Mun powerstone 2 pisteet on ainakin menny powerstone 1:lle. Ja miks mulla on THPS:ssä ?/= ?

Powerstone fiksattu. Kakkonen hyökkäsikin sitten TOP 10-listalle moninpeleissä!

THPS:n kysymysmerkki korjattu.

Näitä sattuu kun tuo admintool ei ole niitä parhaimpia... :}

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Ei oo enempää pelejä...:(
Hää Hää *Näyttää ns. pitkää nenää*

Mullapas on ainaski 10 peliä jota en ole ehtinyt edes testaamaan. Nyt on vain niin että duunit ja juopottelu näin kesäaikaan antavat kovin vähän aikaa olennaisille asioille. Jahka tästä pääsee lomailemaan koulunpenkille niin arvostelupisteitä rupeaa ropisemaan. Tullos jo syyskuu.

Ylös Bottom