Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

pelien kieli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjm
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
H

hjm

Guest
onko mikään toimintapeleistä, kuten Max Payne yms. täysin suomenkielellä pelattava peli. tuleeko siis tehtävät englannin kielellä kaikissa peleissä?

Yleensä ainoat pelit joita Suomessa lokalisoudaan, ovat näitä lastenpelejä tyyliin PuuhaPete ja Harry Potter. Eli siis kohdeyleisö on sen verran nuorta ettei se englantia vielä kenties osaa.

Toimintapelit on taas järestään suunnattu hieman vanhemmille, joitten tulisi osata englantia.
Enkä minä kyllä ainakaan halua surkeita dubbaajia pilaamaan pelinautintoani. Tekstitys olisi vähän kaksipiippuisempi juttu.

Oisha se outoa jos pelais Metal Gear Solid Kakkosta ja ääninäyttelijä olis joku suomalainen maalaismulkku

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wiltsu
Oisha se outoa jos pelais Metal Gear Solid Kakkosta ja ääninäyttelijä olis joku suomalainen maalaismulkku

Hyvä idea! Ääninäyttelijät voisi lainata vaikka salatuista elämistä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vedge

Niin taikka perniön ala-asteen näytelmäkerhosta :) .
Tai miten olisi jos vaikka Antero Mertaranta hoitelisi vaikkapa Max Paynen ääninäyttelyn? :D
Voi olla ihan hauskoja.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vedge

LOL! toi Jasper Pääkkönen sopisi Raidenin ääninäyttelijäksi, Kari Snakeksi, Mia Roseksi, Taalasmaa faija (nimee en muista) Fatmaniksi, Sakun faija Solidukseksi, Kalle Vampiksi (LOL!) , Aamu Olgaksi, Teemu Otaconiksi jne..:D

"Metal Gear on toiminnassa!" Jasper

"Ei voi olla totta!" Kari

"Maailma tarvitsee yhtä käärmea ja isoa pomoa!" ...

"Olen kuin sinä, minulla ei ole nimeä!" ...

Jos MGS2 olisi suomeksi, montako kipaletta se myisi:rolleyes:

Viimeksi muokannut moderaattori:
Kun sitä ikärajajuttua ei kuitenkaan valvota, on tuo kielikysymys edes vähäsen rajojavetävä.

Kaikki, toistan kaikki dubbaukset ovat syvältä. Oppiipahan enklantia ainankin, jos se on pelin etenemisen kannalta pakollista :)

Onneks ei oo nämä ei-lapsille suunnatut pelit suomenkielisiä. mun pikkusisko pelaa harry potteria ja aku ankka peliä ja voi kauhea minkä kuulosta se on. Tosi huonot suomenkieliset äänet.
Englannin kieliset on paremmat

Ylös Bottom