Z zacharia New Member 27.04.2004 #1 Tällainen aihe on mulla ollutkin, mutta se on kadonnut näemmä jo bittitaivaaseen. ideana on siis suomentaa pelien nimiä. Tuossa etusivulla komeilee vähintään mielenkiintoinen peli: Metalli Kädet (aseet) : Ongelma (Häiriö/Virhe) Järjestelmässä.
Tällainen aihe on mulla ollutkin, mutta se on kadonnut näemmä jo bittitaivaaseen. ideana on siis suomentaa pelien nimiä. Tuossa etusivulla komeilee vähintään mielenkiintoinen peli: Metalli Kädet (aseet) : Ongelma (Häiriö/Virhe) Järjestelmässä.
P puktus Member 28.04.2004 #2 Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia Tällainen aihe on mulla ollutkin, mutta se on kadonnut näemmä jo bittitaivaaseen. Klikkaa laajentaaksesi... mihinkäs se nyt muka olisi kadonnut...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia Tällainen aihe on mulla ollutkin, mutta se on kadonnut näemmä jo bittitaivaaseen. Klikkaa laajentaaksesi... mihinkäs se nyt muka olisi kadonnut...
F feldon KonsoliFIN Alumni 28.04.2004 #3 Lainatun viestin kirjoitti alkujaan puktus mihinkäs se nyt muka olisi kadonnut... Klikkaa laajentaaksesi... Kuten puktus sen hienosti tiivistikin, ketju löytyy edelleen. Tiedonhaun pikakurssi voisi olla paikallaan <--- naks!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan puktus mihinkäs se nyt muka olisi kadonnut... Klikkaa laajentaaksesi... Kuten puktus sen hienosti tiivistikin, ketju löytyy edelleen. Tiedonhaun pikakurssi voisi olla paikallaan <--- naks!