Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien vaikeustaso

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hugin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Hugin

New Member
Millä vaikeustasolla aloitatte uuden pelin (jos pelissä pystyy vaikeustason valitsemaan)?
Itse olen xboxilla pelatessani ottanut yleensä keskimääräistä vaikeustasoa pahemman, jotta peli kestäisi hieman kauemmin ja siinä olisi riittävästi haastetta.
 
Yleensä valitsen alussa normaalin vaikeustason. Olen huomannut sen sopivan minulle parhaiten, sillä olen omasta mielestäni juuri tuon tasoinen lähes kaikissa peleissä.

Minun mielestä nykypelit ovat vaikeita, en ole ikinä sisäistänyt esim. tappelupelien vaativia nappicomboja. Contra Shattered Soldier on haastava, mutta yksinkertaisten kontrollien ansiosta minulle helpommin lähestyttävä.

Muutamat lempipelit vuosien varrelta ovat minulle sen verran tuttuja, että olen niissä todella hyvä - niissä tulee pumpattua vaikeutta yläviistoon.
 
Otan väittömästi aina helpoimman vaikeustason, myönnetään olen nössö pelien suhteen ja en tykkää jankata samaa kohtaa moneenkaan kertaan.

Minun mielestäni se on aika tyhmä päätös pelientekijöiltä jos pelissä ei saa valittua vaikeustasoa. Koen aina mielekkään yllätyksen kun pystyn valitsemaan helpoimman vaikeustason, sillä yllättävän harvassa pelissä tätä mahdollisuutta on.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pik
Otan väittömästi aina helpoimman vaikeustason, myönnetään olen nössö pelien suhteen ja en tykkää jankata samaa kohtaa moneenkaan kertaan.

Minun mielestäni se on aika tyhmä päätös pelientekijöiltä jos pelissä ei saa valittua vaikeustasoa. Koen aina mielekkään yllätyksen kun pystyn valitsemaan helpoimman vaikeustason, sillä yllättävän harvassa pelissä tätä mahdollisuutta on.

Hehe, Itse koen miellyttävän yllätyksen voidasseni valita suoraa vaikean... tykkään haasteesta ja haaste saa pelit myös kestämään pitempää... kaikki voittavat :).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rife
Hehe, Itse koen miellyttävän yllätyksen voidasseni valita suoraa vaikean... tykkään haasteesta ja haaste saa pelit myös kestämään pitempää... kaikki voittavat :).

Et kai tota virhettä tehny Ninja Gaidenis :confused: :eek: :mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yager
Et kai tota virhettä tehny Ninja Gaidenis :confused: :eek: :mad:

Virhettä en tehnyt, kun valitsin Hard-tason heti aloittaessa Ninja Gaidenissa. Ei Ninja Gaiden ole edes vaikea, kun sitä oppii suojamaan ja kontrollit kunnolla.
 
Nosiis

NG:ssä olin kyllä kuullut very hard vaikeustasosta, mutta se ei ollut auki :D. Ninja Gaiden on loistava very hardilla, vaikkakin käy liian helpoksi kun saa unlab flawlessnessin ja rahatilanne vakautuu... Pelasin unlabin saamiseen saakka ostamatta lainkaan pulloja, kun ne ovat v.hardilla niin kalliitakin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juho123
Virhettä en tehnyt, kun valitsin Hard-tason heti aloittaessa Ninja Gaidenissa. Ei Ninja Gaiden ole edes vaikea, kun sitä oppii suojamaan ja kontrollit kunnolla.

En nyt haluaisi kaivaa verta nenästä, mutta luulenpa vaan että sait vähän räpiköidä kun vedit ekan kerran läpi. Tokalla jo tietää sentään vähän miten varautua eri mestoihin ja tietenkin sitä paranee pelatessaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yager
En nyt haluaisi kaivaa verta nenästä, mutta luulenpa vaan että sait vähän räpiköidä kun vedit ekan kerran läpi. Tokalla jo tietää sentään vähän miten varautua eri mestoihin ja tietenkin sitä paranee pelatessaan.

Itseasiassa en ole koko peliä pelannut vielä läpi. :p

Johtopäätöksen tein siitä, että esim. kentät menevät yleensä minulla ekalla kerralla. Loppareissa menee 1-5 kertaa. (Paitsi Almassa meni n. 20 kertaa.) Mitä nyt muilta foorumeilta olen lukenut, niin porukalla menee moniin loppareihin monta, monta yritystä. Peli vain tuntuu olevan aika helppo Hard-tasolla. Normal-tasoa en ole edes koittanut.

En ole edes jumissa missään kohdassa, mutta jotenkin ei jaksa ottaa peliä hyllystä, kun on niin paljon muutakin pelattavaa.
Huomenna täytyy ottaa itseään niskasta kiinni ja pelata vähän. Vaikka läpi, jos sille päälle sattuu. :)
 
No täytyy myöntää, että kun pääsin normaalilla läpi ettei se tokalla kerralla tuntunut missään. Nyt olen vähän kokeillut pari Chapteria Hardilla. Loppuvastukset ovat kyllä pettymyksiä isolla Pllä.
 
Vastaus: Pelien vaikeustaso

Aina ensin normal vaikeusaste ja vaikeammalla myöhemmillä pelikerroilla.
 
Vastaus: Pelien vaikeustaso

Riippuu vähän pelistä, mutta yleensä aloitan normaalilla ja jos peli on tarpeeksi kiinnostava, kahlaan sen läpi kaikilla vaikeustasoilla - varsinkin jos se mahdollistaa bonuksien ym. avaamisen.
Normaali vaikeustaso on yleensä hyvä tapa tutustua peliin.
 
Vastaus: Pelien vaikeustaso

Normaalilla mikä yleensä on vähä hieman liian helppo. Toisin oli kuitenki Ninja Gaidenissa, itse toivoisin että pelit tulisivat olemaan hieman vaikeampia. Järki kyllä välistä tuntu NG:n kanssa lähtevät mutta heiih, eipähän ollu yhtä läpilentoa niin kuin liian moni peli nykyään.

Toisaalta, täytyy niitä helppoja / nopeasti pelattaviakin pelejä olla nopeaa hupia varten.
 
Ylös Bottom