Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien yhteensopivuuslista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tonppa

KonsoliFIN Alumni
Avataan nyt juhlallisesti oma keskustelu tälle kun kysyntää on! :)

Elikäs, lista on vielä hyvin, hyvin puutteellinen. Siihen voivat kaikki lukijat vaikuttaa. Mutta haluan luonnollisesti vain varmoja tietoja. Eli älä kerro VGA-epäilyistäsi ja muista pelaamasi piraattiversion mukaan! Vain alkuperäisistä PAL-peleistä saadut tiedot kiinnostavat!

Huomaattehan, että aina pelien kansissa ei ole kunnollisia datoja yhteensopivuuksista! Esim. Outtriggerissä ei ole mainintaa hiiren yhteensopivuudesta! DCFiniltä löytyvältä listalta löydät kyllä sitten varmat datat!

Parin päivän sisällä tulee jälleen jättipäivitys! Listaan lisätään VMU-peli-tiedot. Eli mikäli pelissä tulee mukana myös VMU-minipelejä!

Loistava lista Tonppa! Katon jos ehtisin huomenna käymään noita pelejä läpi, niin voisin kantaa korteni kekoon tuon listan teossa.

Kun kerran tuo on noinkin laaja lista (eikä vain mikään 60hz-lista), niin voisiko tuohon lisätä myös pelit, joissa on linkkipeli-mahdollisuus (elikkä pelit joita voi pelata kahdella dreamcastilla linkkikaapelin avulla)? Tosin pelejä ei ole kuin muutama, mutta parantaahan se listaa entisestään. Mitä mieltä?

Hmm.. Kyllähän senkin voisi laittaa. Joskin esim. F355:n linkkipelin saa aikaiseksi vain jos tekee jonkun näppäilykikan ohjaimella siinä päävalikossa. Näin ainakin muistaakseni...

Originally posted by FrankNyberg
Niitä fisu-ohjaimen kanssa toimivia on mulla bassfishingin lisäksi osa 2 ja marine fishing.

Ja kyseessä on Eurooppalaiset julkaisut? Mikäli kyllä, voisitko kertoa vielä muutkin datat?

Originally posted by Tonppa

Ja kyseessä on Eurooppalaiset julkaisut? Mikäli kyllä, voisitko kertoa vielä muutkin datat?

Köh kröhöm öh, kauhee kun rupes yskittää........
ööö ei ne taida olla, ja ne kun on mulla vaan varmuuskopioita ja naapurin koira söi ne alkuperäiset ja kröhöm köh kauhee yskä....

Originally posted by FrankNyberg
Köh kröhöm öh, kauhee kun rupes yskittää........
ööö ei ne taida olla, ja ne kun on mulla vaan varmuuskopioita ja naapurin koira söi ne alkuperäiset ja kröhöm köh kauhee yskä....
tsot tsot

Eihän tuota Bass Fishing 2 edes julkaistu Euroopassa. Eikä kyllä Marine Fishinkiäkään tietääkseni (tosin voin olla kyllä väärässäkin, mutta BF2:sta olen kyllä 100% varma).

Ei ole rattia listalla... Joskin kyllähän niitä autopelejä voi pelata vaikkei "rattiyhteensopivuutta" olekaan? Kokemukseni ovat olleet sellaisia.

Tein juuri megapäivityksen listalle. Kyllä kelpaa, kohta menee 100:n pelin raja rikki!!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri
Sonic 2sesta kysymys. Toivottavasti toi viiva vgaan kohdalla on kirjoitus virhe, eikö vaan?

Itselläni tuota peliä ei ole ja tuollaiset infot olen saanut. Ei ole aivan varmaa, laitan siihen kysymysmerkin kohdalle kunnes tulee varmennus jostain.

SONIC2

Sonic2 toimii myös VGA:lla (olen pelannut :)).

Valitettavasti RE. Code Veronica ei, minkä sain eilen ikäväkseni huomata *Nyyh* :mad:

Päivitysongelmien takia en saa muokkailtua yhteensopivuuslistaa vähään aikaan. Lista pistetään kyllä ajan tasalle heti kun se on mahdollista!

Keräilen kyllä lisätietoja talteen, joten megapäivitys on tulossa!!!

Saisiko samalla bbs linkin osoittamaan tänne uuteen bbs:ään :-)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
Katon jos ehtisin huomenna käymään noita pelejä läpi, niin voisin kantaa korteni kekoon tuon listan teossa.
Hups, taisi vähän unohtua. Taidanpa tehdä sen nyt tänä viikonloppuna.

VGA-tuki
Jet Set Radio
Ferrari

Ei VGA-tukea:
Code Veronica
Skies of Arcadia kuten mainitsin aikaisemmin

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeroA
Saisiko samalla bbs linkin osoittamaan tänne uuteen bbs:ään :-)

Unohda www.dcfin.net ja laita suosikkeihin uusi osoite: dc.konsolifin.net niin johan toimii linkit ja muut.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa

Unohda www.dcfin.net ja laita suosikkeihin uusi osoite: dc.konsolifin.net niin johan toimii linkit ja muut.

Toistaiseksi kannattaa käyttää dc.konsolifin.net. Hoidan tänään illalla asiat niin, että pitäisi alkaa toimimaan jossakin vaiheessa myös tuo dcfin.net - osoite. Samalla tänään yritän pistää toimimaan ne ylläpitokalut. Sori Tonppa, asia on päässyt vähän venähtämään :P

Voiko olla mahdollista ettei Crazy Taxi 2 tue 60Hz kun ensimmäinen laitos tukee sitä mennen tullen?

nimim. ihmettelen vaan ;)

Ylös Bottom