Pelikeskustelusta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tardini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tardini

New Member
Olisiko jo aika jakaa GameCuben pelikeskustelua vähän pienempiin osiin?

Nykyään kun kaikki pelikeskustelu on tuon "Yleistä keskustelua GameCube-peleistä"- otsakkeen alla (poisluettuna peliapu), niin välillä tuppaa hyvätkin threadit painumaan nopeasti jonnekin syvälle unohduksen suohon. Jonkinlainen peligenre-jako toisi pelikeskusteluun enemmän pitkäjännitteisyyttä, jatkuvuutta ja ennenkaikkea selkeyttä nykyisen sekamelskan tilalle. ;)

Sekamelska on parempi kuin tuo PS2fin-touhu että joka halvatun genrelle on omat osionsa, joka johtaa siihen ettei niitä jaksa edes lukea. Tottakai jonkinlainen jako voi olla jees mutta ei nyt genrejako.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Sekamelska on parempi kuin tuo PS2fin-touhu että joka halvatun genrelle on omat osionsa, joka johtaa siihen ettei niitä jaksa edes lukea. Tottakai jonkinlainen jako voi olla jees mutta ei nyt genrejako.
Tarkoitinkin sitä, että mahdollisen jaon pitäisi minun mielestäni pohjautua peligenreihin, ei niin että jokaikiselle genrelle pitäisi olla täysin oma karsinansa. Tuollainen PS2fin-jako olisi aivan liian hajautettu Cubefinin nykyisiin tarpeisiin.

Johtuneeko tuo siitä, että GC:lle ei ole vielä niin paljon pelejä että ne voisi kunnolla lajitella genreihin. Esim. Puzzle-pelejä on vain 2: SMB ja Pikmin (Jos se nyt on puzzle, en minä tiedä). Sitten kun tuo joulu koittaa niin sitten se on ihan eri asia...

Mutta älkää mua kuunnelko, en mä mitään tiedä, paljonko niitä pelejä on...

Aivan turha tuota keskustelua on vielä näillä postausmäärillä lähteä mihinkään pilkkomaan.

Ylös Bottom