Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelin luku ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juice65
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Juice65

New Member
Ostin joululahjaksi pojilleni (ja tietysti itsellenikin :D )xbox360 ja ongelmana on pelit ei toimi..dvd ja musiikki levyt toimivat moitteetta mutta itse pelit eivät tunnistu kuin mixed cd:nä/dvd:nä missähän vika olisi (tosin menee tälläviikolla huoltoon takuuna). Pelejä koita on kokeiltu xo fifa, halo 2, ja sitten xbox vanhemman halo ja vrally, nfs jne eikä nekään toimi. Mistähän vikaa etsisin?:confused:

Vastaus: Pelin luku ongelma

Itselläni meni Xbox 360 takuuseen, kun ilmoitteli levyvirheistä pelejä pelatessa. Kokeilitko alkuperäisillä peleillä muuten?

Juice65 sanoi:
Ostin joululahjaksi pojilleni (ja tietysti itsellenikin :D )xbox360 ja ongelmana on pelit ei toimi..dvd ja musiikki levyt toimivat moitteetta mutta itse pelit eivät tunnistu kuin mixed cd:nä/dvd:nä missähän vika olisi (tosin menee tälläviikolla huoltoon takuuna). Pelejä koita on kokeiltu xo fifa, halo 2, ja sitten xbox vanhemman halo ja vrally, nfs jne eikä nekään toimi. Mistähän vikaa etsisin?:confused:

Mites päivitykset. Tuntuu tuo kone joka kerta kun uuden pelin lykkää, jotain päivitystä tarvitsevan. Onko sinulla core vai premium?

Joo ompi huollossa ja kone on premium, ei core ja päivittään en pystynyt kun ei ollut vapaata linjaa ja näyttöä minne laittaa kiinni että päiviys olisi onnistunut ja kaikki pelit ovat alkuperäisiä..ilmoitteli vain mixedcd or dvd...mutta on siis nyt korjauksessa...kun en tosiaan päässyt testaan päivitystä kun on tuo taulutv (samsung lcd 32" )kiinni seinässä ja xo siinä kiinni ja tuota tv:tä en viittinyt repiä irti ja tukee muuten hdmi 480/720/1080i versioita ja xo toimi ainakin 720 ja 1080 versiolla minulla hienosti, tosin oli hdmi-adapteri xo:n perässä ja siitä hdmi-kaapeli suoraan töllöön..

Ylös Bottom