Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelivaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fetched
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Fetched

New Member
Olen pitkään pohtinut, että mahtaakohan mistään kaupasta saada pelaamiseen liittyvää vaatetusta yms. Itse etsin sellaista hienoa mustaa Xbox-pipoa, joita on ollut liikkeellä vähän siellä sun täällä pelimedioissa.

Ainakin Dosen True Player-pelikisojen karsintavoittajille jaettiin pelivaatteita. GameCube-sarjan karsinnoissa voitti GameCube-T-paitoja (musta, valkoisella GC-logo), ja Xbox-sarjassa juuri noita mainitsemiasi Xbox-pipoja. Lisäksi minulta löytyy musta GameCube-sadetakki.:)
En tiedä myydäänkö noita tuotteita missään kaupoissa. Olisi kyllä mukava tietää. Anyone?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Ainakin Dosen True Player-pelikisojen karsintavoittajille jaettiin pelivaatteita. GameCube-sarjan karsinnoissa voitti GameCube-T-paitoja (musta, valkoisella GC-logo), ja Xbox-sarjassa juuri noita mainitsemiasi Xbox-pipoja. Lisäksi minulta löytyy musta GameCube-sadetakki.:)
En tiedä myydäänkö noita tuotteita missään kaupoissa. Olisi kyllä mukava tietää. Anyone?
Ettet vain olisi voittanut sitä sadetakkia moon-tv:n player ohjelmasta?

Itseltäni löytyy tuollainen Xboxin pipo, sen lisäksi Xbox- ja Splinter Cell -lippis. Tuskin lohduttaa ;) Tuollaisia on tosin ollut jaossa vain kilpailuissa, eikä niitä ole tullut / tule myyntiin. XboxFINin kisoja kannattaa katsella, usein jakoon tulee juuri oheisvaatetusta tai vastaavaa.

Pelivaatteista puheenollen. Kukaan ottanut osaa jonkilaisiin Cosplay -tapahtumiin? Vai löytyykö kuvia Cosplay -tapahtumista?

Harmittaa vietävästi kun PSX:lle ilmestyi aikoinaan Wipeout 2047 ja jäi saman aiheinen paita tilaamatta kun se oli olevinaan niin kallis.

Olisi mukava retrohenkinen vaate nyt kun Wipeout-sarjaa on jatkunu PS2:llekin saakka :(

Mulla olis Nintendon lippis jossain, lähes käyttämätön. Sain sen, muistaakseni kun ostin Nhl-96:n. Se on sellainen harmaa hirvitys, jossa on muistaakseni pehmeä se lippa. Voisin sen kalliilla hinnalla luovuttaa jollekkin. :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Mulla olis Nintendon lippis jossain, lähes käyttämätön. Sain sen, muistaakseni kun ostin Nhl-96:n. Se on sellainen harmaa hirvitys, jossa on muistaakseni pehmeä se lippa. Voisin sen kalliilla hinnalla luovuttaa jollekkin. :D
2? :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
2? :D

Kaks euroa retro lippiksestä!! Retro on nyt muotia, joten se maksaa ja paljon. Ensi kesänä jätkät ovat erittäin kateellisia mun harmaasta muotipehmolippiksestä. Mä tulen keräämään sillä paljon katseita ja naisia. ;)

Xbox vaatteita (pipoja, takkeja, huppareita ja lippiksiä) on myynnissä Xbox.comin sivuilla, eli pitää ulkomailta tilata.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan spacedeep
Harmittaa vietävästi kun PSX:lle ilmestyi aikoinaan Wipeout 2047 ja jäi saman aiheinen paita tilaamatta kun se oli olevinaan niin kallis.
Olisi mukava retrohenkinen vaate nyt kun Wipeout-sarjaa on jatkunu PS2:llekin saakka :(

Wipeout 2097 henkistä kudetta ja muuta sälää löytyy Designers Republicin netti-shopista.
Wipeout Fusion vaatteita ja kamaa saa, yllätys yllätys, KappaStoresta.
KappaStoresta en tiedä, mutta ainakin DR toimittaa tavaraa Suomeenkin asti.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Ettet vain olisi voittanut sitä sadetakkia moon-tv:n player ohjelmasta?
En, voitin sen eräästä muinaisesta Wave Race-kisasta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Pelivaatteista puheenollen. Kukaan ottanut osaa jonkilaisiin Cosplay -tapahtumiin? Vai löytyykö kuvia Cosplay -tapahtumista?
Minulla on kyllä yksi hauska kuva...

Tulee vähän tyyriiksi tilata rapakon takaa. Paljonkohan tollasen pipon "rahtaaminen" maksaisi?
Se jossa on pienempi logo on kyllä hienompi mitä Xbox.com:ssa on myytävänä, plääh.

Mulla on Final Fantasy VII ja Final Fantasy X t-paidat. Ostin paikallisesta peliliikkeestä, joka ei ole enää toiminnassa. Hintoja en muista.

Tässäkin kun kolmosella haastateltiin jotain miest, oli hällä päässään xbox-lippis. Hienoa. Ja onhan tuollakin alppihiihdossa xbox näkyvillä.

Vastaus: Pelivaatteet

Näin jokin aika sitten kun joku keikkui ohi PES3-paita päällä. Melkein kysäisin, että mistä on paidan saanut. Noh, kohtahan se on jo pois muodista, kun tulee PES4. ;)

Jos ketjun aloittaja meinaa niitä varsin muodikkaita ei-taitettavia mustia pipoja, joissa on alalaidassa myrkynvihreällä Xbox-teksti, niin piipahdappas meille. Hyllystössä taitaa olla kolmisen samanlaista pipoa, jotka kaikki on voitettu kilpailuissa (kaksi Pelajasta ja yksi Pelit-lehden nettikilpailussa). :D

En ole ostanut muita pelivaatteita kuin Metal Gear Solid 2:n !-paidan (magea kuin mikä, enkä käytä oikein koskaan ettei vaan kulu). Kilpailuissa on lisäksi voitettu mm. pelien Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring - Splinter Cell - ja Pro Evolution Soccer 2-aiheiset T-paidat (2 x mustaa ja yksi vaalean sininen). En ole hirveästi pelivaatteiden perään, on vain ollut tuuria.

Oliver sanoi:
Puljusta näyttäisi löytyvän nykyään retro-henkisiä T-paitoja: http://www.pulju.net/shop/products.php?g1=65c6e4&n=1

Noissa on jo varsin fiksun näköistä vaatetta. Ennen pelaamiseen liittyvä vaatetus oli järjestään niin hirveän näköistä, että niitä pitämällä leimautui samalla kertaa sekä tyylitajuttomaksi että nörtiksi. ;)

Mielessäni kummittelee vieläkin netistä löytynyt kuva jostain näkemästäni heebosta, joka piti Super Mario -aiheista college-pukua. Onneksi en ole moiseen hirvitykseen enää toistamiseen törmännyt.

Ylös Bottom